Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Og dere begge har følelser? Hvordan endte det? Vi har sterke følelser for hverandre, men ingen av oss er klar for forhold. Anonymous poster hash: 0dee9...765
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Virkelig ingen? Anonymous poster hash: 0dee9...765
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Har hatt elsker, men ikke hvor følelser har blitt involvert....Ikke annen enn at vi fikk følelser for andre (på hver vår kant) og sluttet å være elskere Anonymous poster hash: 66262...4d0
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Takk for svar. Startet med følelser dette her. HI Anonymous poster hash: 0dee9...765
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Er dere opptatt på hver deres kant? Anonymous poster hash: 9dd04...9a1
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Er dere opptatt på hver deres kant? Anonymous poster hash: 9dd04...9a1 Har du noe med det? Anonymous poster hash: 82fa1...a2d
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Nei, begge fri. Men, ikke vært lenge ute av forhold, HI Anonymous poster hash: 0dee9...765
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå