Gå til innhold

Noen som har hatt en elsker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dere begge har følelser? Hvordan endte det?

Vi har sterke følelser for hverandre, men ingen av oss er klar for forhold.



Anonymous poster hash: 0dee9...765
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig ingen?



Anonymous poster hash: 0dee9...765
Skrevet

Har hatt elsker, men ikke hvor følelser har blitt involvert....

Ikke annen enn at vi fikk følelser for andre (på hver vår kant) og sluttet å være elskere



Anonymous poster hash: 66262...4d0
Skrevet

Takk for svar. Startet med følelser dette her.

 

HI



Anonymous poster hash: 0dee9...765
Skrevet

Er dere opptatt på hver deres kant?

 

Anonymous poster hash: 9dd04...9a1

Skrevet

Er dere opptatt på hver deres kant?

 

Anonymous poster hash: 9dd04...9a1

Har du noe med det?

 

Anonymous poster hash: 82fa1...a2d

Skrevet

Nei, begge fri. Men, ikke vært lenge ute av forhold,

HI



Anonymous poster hash: 0dee9...765

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...