Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Startet med synarela nesespray i dag. Har småvondt i hodet og har hva jeg vil beskrive som milde influensa symptomer. Normalt å merke det så tidlig? Anonymous poster hash: bd4d0...f63
Optatium Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Jeg merker hodepinen med en gant, men det er ikke alle som merker det med en gang.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Jeg merker hodepinen med en gant, men det er ikke alle som merker det med en gang. Ok Blir det værre eller bedre etterhvert? eller det samme? (kan jo være jeg reagerer annerledes men...) Anonymous poster hash: bd4d0...f63
Optatium Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Jeg merker hodepinen med en gant, men det er ikke alle som merker det med en gang.Ok Blir det værre eller bedre etterhvert? eller det samme? (kan jo være jeg reagerer annerledes men...) Anonymous poster hash: bd4d0...f63 Jeg sliter med hodepine til dagen jeg slutter på spray dessverre, men dette kan sikkert variere :-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Jeg har gått på synarela ved to ulike anledninger. Begge gangene ca en mnds tid. Jeg har aldri merket noe som helst til bivirkninger. Men ingen er like. Det er bare min erfaring. Anonymous poster hash: 1f76a...831
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå