Gå til innhold

Noen som har leid hus eller leilighet i USA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne leie en leilighet eller et hus så rimelig som mulig i Florida/Fort Lauderdale. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Bare for 4 uker.

Anonymous poster hash: 604b1...9dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

homeaway.com finn.no

Skrevet

Finn.no -reise

Anonymous poster hash: 41445...b90

Skrevet

airbnb.com

Anonymous poster hash: 2aa64...ccf
Skrevet

Homeaway, men det er dyrt i Ft Lauderdale pga Floridas utleielovverk. Orlandoområdet er billig, resten av delstaten dyr.

Anonymous poster hash: a6d24...cfc

Skrevet

Homeaway, men det er dyrt i Ft Lauderdale pga Floridas utleielovverk. Orlandoområdet er billig, resten av delstaten dyr.Anonymous poster hash: a6d24...cfc

Hva går det utleielovverket ut på da?

Skrevet

Homeaway, men det er dyrt i Ft Lauderdale pga Floridas utleielovverk. Orlandoområdet er billig, resten av delstaten dyr.Anonymous poster hash: a6d24...cfc

Hva går det utleielovverket ut på da?

At pruvate eiere ikke kan leie ut mer enn veldig begrenset antall uker årlig. Det er innført for at ikke hele kystlinja skulle bli oppkjøpt av folk som ville leie ut, og sånn sett et fornuftig lovverket. I Orlando-området er det annerledes, og der finner du plenty av finfine, romslige leiehus med eget basseng og alt av fasiliteter til en rimelig penge.

Anonymous poster hash: a6d24...cfc

Skrevet

Jeg skjønner, takk for svar.

Om noen har en spesifikk bolig til 3000-4000kr mnd tar jeg gjerne i mot forslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...