Gå til innhold

Sier dere at "h*n må bruke lue"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske mange ganger har jeg sett at barnet mitt har vært utendørs i bhg når jeg har hentet, og ikke hatt lue på. Det ligger 2 luer og 1 balaclava i bhg :) det er greit når det er varmt, men noen dager har faktisk vært kalde. Nå har h*n kanskje ørebetennelse og.

Sier dere ifra om dere vil at ungen skal ha på lue eller ikke?

Anonymous poster hash: c2593...e5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er de som regel flinke til å kle på barna etter vær og temperatur, men tror ikke noen her har begynt med lue ennå. Datteren min har hatt med seg lue som har ligget i hyllen denne uken bare for sikkerhets skyld, men har ikke forventet at den ble brukt, og det har den heller ikke ;)

Men om barnet ditt fort får ørebetennelser (?) og også har det nå, så er det jo ikke verre enn å si at du vil at han skulle bruke det pga det :)

Anonymous poster hash: cbd1c...5ad
Skrevet

spørs hvor liten han er.

Anonymous poster hash: 82195...c68
Skrevet

Ikke for å være frekk, men hvorfor skriver du h*n, isteden for han eller hun?

Anonymous poster hash: 9a42e...d69

Skrevet

Man får ikke ørebetennelse av å gå uten lue

Anonymous poster hash: db494...872

Skrevet

Det er ikke nødnvedig. De kler heller på for mye enn for lite.

Skrevet

Jeg sier aldri h*n  ;)

Men fra spøk til alvor, ingen vil gjette hvem du er eller hvem barnet ditt er selv om du sier han eller hun. 

Anonymous poster hash: 2e289...2e7
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi ga beskjed idag. Etter å ha vært ca 1 uke totalt i bhg siden oppstart og oppdagelse av væske i ørene, så har vi sagt fra. Men stort sett er det vanskelig på denne tiden av året ... først kaldt, så varmt, så kald...

Skrevet

Ganske mange ganger har jeg sett at barnet mitt har vært utendørs i bhg når jeg har hentet, og ikke hatt lue på. Det ligger 2 luer og 1 balaclava i bhg :) det er greit når det er varmt, men noen dager har faktisk vært kalde. Nå har h*n kanskje ørebetennelse og.

Sier dere ifra om dere vil at ungen skal ha på lue eller ikke?

Anonymous poster hash: c2593...e5e

Vi har en unge som har slitt med øreverk, så vi sagt fra at h*n helst skal ha på pannebånd når det blåser, og gjerne ellers også. Men hvis h*n ikke hadde slitt med det hadde jeg ikke sagt noe :) men hvis du synes knotten din skal ha det er det jo bare å si fra :)

Anonymous poster hash: 34673...7a4

Skrevet

Ikke for å være frekk, men hvorfor skriver du h*n, isteden for han eller hun? Anonymous poster hash: 9a42e...d69

Ikke for å være frekk, men hvorfor er du dum?

Anonymous poster hash: 69911...3c1

Skrevet

Man får ikke ørebetennelse av å gå uten lueAnonymous poster hash: db494...872

Det mest interessante jeg har lest idag tror jeg. Gjesp.

Å, forresten.. Vet du at man burde bruke lue når man HAR ørebetennelse? ;)

Skrevet

Da sier du vel at de ikke skal ta på så mye klær da, så ikke ungen svetter ihjel?

Skrevet

Hva er vitsen med å skrive h*n?

Blir man avslørt hvis man skriver han og hun?

Anonymous poster hash: 84dcc...275

Skrevet

Jeg sier aldri h*n  ;) Men fra spøk til alvor, ingen vil gjette hvem du er eller hvem barnet ditt er selv om du sier han eller hun.  Anonymous poster hash: 2e289...2e7

Du er dritmorsom. Vurdert å begynne som stand-up komiker eller?

Skrevet

Vi ga beskjed idag. Etter å ha vært ca 1 uke totalt i bhg siden oppstart og oppdagelse av væske i ørene, så har vi sagt fra. Men stort sett er det vanskelig på denne tiden av året ... først kaldt, så varmt, så kald...

Ja, det er veldig varierende temperatur, kaldt om morgenen, varmt om ettermiddagen. Jeg har jo regnet med at de selv kjenner på det og kler etter vær, men.. Jeg la frem det tøyet jeg mener burde brukes idag da, kanskje de tok et hint, vi får nå se! :)

Skrevet

Da sier du vel at de ikke skal ta på så mye klær da, så ikke ungen svetter ihjel?

Barnet er flink å si fra selv. Men hadde barnet vært mindre hadde jeg sagt i fra ja. 

Skrevet

Sier dere ifra om dere vil at ungen skal ha på lue eller ikke? Anonymous poster hash: c2593...e5e

Vi har en unge som har slitt med øreverk, så vi sagt fra at h*n helst skal ha på pannebånd når det blåser, og gjerne ellers også. Men hvis h*n ikke hadde slitt med det hadde jeg ikke sagt noe :) men hvis du synes knotten din skal ha det er det jo bare å si fra :)Anonymous poster hash: 34673...7a4

Ok :) lurte på om det var vanlig at man sier ifra "idag skal Jonas bruke lue ute", eller om det virker teit for de ansatte. :)

Skrevet

Blir man avslørt hvis man skriver han og hun?Anonymous poster hash: 84dcc...275

Enda et troll, sukk... Gå hjem til dine elleve små istedet for å spamme her :P

Skrevet

Pannebånd er fint når det er varmt og kaldt om hverandre. Bare et tips :)

Anonymous poster hash: 34673...7a4

Skrevet

Sier dere ifra om dere vil at ungen skal ha på lue eller ikke? Anonymous poster hash: c2593...e5e

Vi har en unge som har slitt med øreverk, så vi sagt fra at h*n helst skal ha på pannebånd når det blåser, og gjerne ellers også. Men hvis h*n ikke hadde slitt med det hadde jeg ikke sagt noe :) men hvis du synes knotten din skal ha det er det jo bare å si fra :)Anonymous poster hash: 34673...7a4

Ok :) lurte på om det var vanlig at man sier ifra "idag skal Jonas bruke lue ute", eller om det virker teit for de ansatte. :)

Det er ikke rart. Si han lett får ørebetennelse og at du derfor vil han skal bruke lue når de er ute så han ikke blir kald.

Skrevet

Man får ikke ørebetennelse av å gå uten lueAnonymous poster hash: db494...872

Det mest interessante jeg har lest idag tror jeg. Gjesp.

Å, forresten.. Vet du at man burde bruke lue når man HAR ørebetennelse? ;)

Ørebetennelse oppstår gjerne like etter en forkjølelse eller en halsbetennelse der virus eller bakterier fra nese eller svelg har kommet opp i mellomøret. En irritasjon i slimhinnene kan føre til at disse blir betente og hovner opp. Dette hindrer passasjen mellom mellomøret og nesen/svelget slik at bakterier og virus blir stående i mellomøret, og infeksjonen kan utvikle seg raskt. Idiot

Anonymous poster hash: db494...872

Skrevet

Hvorfor spørr folk om så mye dumt her på dib?? Vil du at intetkjønnet ditt skal ha lue i bhg så sier du ifra!! Hadde svaret du fikk het vært å ikke si ifra så hadde du godtatt at det gikk uten lue selv om du ville det???

Skrevet

Tror jeg skal lese gjennom denne tråden når jeg skal legge meg. Sovner nok fort da, tenker jeg. Gjeesp.

Anonymous poster hash: 56035...770

Skrevet

Blir man avslørt hvis man skriver han og hun?Anonymous poster hash: 84dcc...275

Enda et troll, sukk... Gå hjem til dine elleve små istedet for å spamme her :P

Anonymous poster hash: 69911...3c1 [/quo

Nei jeg er ikke et troll og det var ikke spamming.

Oppriktig spørsmål.

Hvorfor skrive h*n?

Anonymous poster hash: 84dcc...275

Skrevet

Jeg sier aldri h*n  ;) Men fra spøk til alvor, ingen vil gjette hvem du er eller hvem barnet ditt er selv om du sier han eller hun.  Anonymous poster hash: 2e289...2e7

Du er dritmorsom. Vurdert å begynne som stand-up komiker eller? Anonymous poster hash: 69911...3c1

Oi, har du spist en sitron? Det jeg prøvde å få fram er at det ikke blir mer anonymt ved å skrive h*n. Ved å skrive han eller hun om barnet vil ingen gjette hvem det dreier seg om. Hadde det kun vært fire barn i hele Norge, hvorav to gutter og to jenter, hadde det kanskje hatt noe for seg å prøve å anonymisert på den måten. Men ingen her gjetter hvem sitt barn eller hvilket barn som har ørebetennelse ved å få spesifisert kjønn.

Faen da, så sure ekle kommentarer du skulle lire av deg til alle her. Ta deg en bolle

Anonymous poster hash: 2e289...2e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...