Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Jeg blør enda, dag 19. Og jeg blør masse! Bestilte time istad, men fikk ikke time før den 26. Vet dere hvordan de kommer til og gjøre dette? Ul? Gynekolog? Jeg gruer meg Anonymous poster hash: 48a14...355
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Jeg ble satt på p-piller, gull verdt Men har du like kraftige blødninger hver gang så vil de nok undersøke deg med UL. Kan i hvert fall være lurt å få tatt en ordentlig sjekk.. Anonymous poster hash: e8b04...37e
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Vi er i full gang med laging av baby nr 2 her, haha, så jeg håper ikke prevensjon er eneste løsning for meg Anonymous poster hash: 48a14...355
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Det er en medisin som går an å ta også, men jeg husker ikke hva den heter eller om den kan tas av prøvere desverre. Anonymous poster hash: bf2ef...2e3
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Har du alltid hatt det sånn eller har det oppstått nå etter at du nylig sluttet på prevensjon? Anonymous poster hash: df453...c64
annesmil Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Jeg har samme problemet, har ikke hatt mens på lenge pga 2 tette graviditerer med ammingen i mellom, nå når den først kom tilbake etter nesten 3 år... har den var i over 2 måneder! Var hos legen i dag og fikk noen piller som heter provera. De skal stoppe mesnsen, å så sette den i gang igjen etter 20 dager og da skal man forhåpentligvis ha kommet inn i normal rytme igjen. Kjempe kjip når du prøver å bli gravid da!! Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå