Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 snakker usant om deg? Som invaderer hjemmet ditt akkurat når det passer henne? Som gjør avtaler med barnebarna uten å høre med oss først ? Verste er selvsagt løgnene hun serverer om livet vårt. Fremstiller oss som late og uengasjerte foreldre, men sannheten er at vi er en aktiv familie. Jeg har mistanker om at hun er misunnelig på et vis. Jeg brenner etter å sette henne på plass, men hvordan gjøre dette uten å skape en større konflikt? Mannen har tatt henne fatt flere ganger, men det når ikke inn. Anonymous poster hash: 85565...781
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Er jo fy fy å publisere alt man gjør på facebook for tiden. MEN hva med å ta en liten periode at dere legger ut masse bilder av turer og aktiviteter. Slik at alle som får høre at dere er late og lite engasjerte for se bilder og dermed burde forså at svigermor snakke usant. Kan hende hun får et forklaringsproblem der da Hvor gamle er barna deres? Kan man snakke med dem på ok måte ang. det at bestemor avtaler ting i hytt og gevær? Få dem til å forstå at de må spørre mamma/pappa først. Bare få formulert det på en ok måte. Når hun kommer inn døra så være snar og si dere er på tur ut. Dersom hun spør så sier dere bare at dere skal til noen venner eller ut på en skogtur eller noe i den duren. Ikke sikkert noe av dette er gode tips, men lykke til og håper dette ordner seg for dere. Anonymous poster hash: 91381...a21
Elsker livet Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Jeg hadde bedt mannen min, sønnen hennes, sette henne på plass.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Jeg hadde holdt hun på avstand frem til hun begynte å oppføre seg. Anonymous poster hash: a98e8...084
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Vi legger allerede ut bilder av mye vi gjør på Facebook, nettopp av den grunn at hun går og snakker negativt om at vi aaaaldri gjør noe. Barna er 3 og 6, har forsøkt å forklare 6 åringen at det alt farmor finner på ikke bestandig passer. Jeg har holdt god avstand de siste mnd, orker bare ikke den dama. Nå har hun begynt å planlegge jula, over hode på alle andre. Vi har bestemt å være hjemme alene på julaften, så det blir vel et ramaskrik uten like. Hun får feire jul med de andre barna sine og deres familier, så sant de orker da. Anonymous poster hash: 85565...781
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Hadde spurt henne rett ut og spurt HVORFOR hun går rundt og sier at dere aldri gidder og finne på noe med barna. og sagt til henne at det meste av det dere finner på av fritidsaktiviteter blir publisert på fb og derfor kommer de hun sprer dette rykte til dere og spør hvorfor hun sier slike ting når det tydeligvis ikke stemmer ... Tenker hun blir litt "redd" da og får et forklaringsproblem når alt detter tilbake på henne selv.. Anonymous poster hash: 94a3b...8e9
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Jeg hadde ikke postet noe mer på Facebook og jeg hadde holdt svigermor på avstand. Du har heldigvis en mann som tar tak, selvom det ikke går inn hos svigermor. Dere må bare gi klar beskjed om at alle avtaler med barna må gå gjennom dere først, og julaften osv styrer dere selv. Kommer hun på døra ubedt så sier dere at det ikke passer. Anonymous poster hash: c071c...8a8
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Be mannen din ta en prat med henne, og gi beskjed om at dette ikke er greit. Jeg har selv slitt med en vanskelig svigermor i lang tid. Vi tok maange runder med henne, og har tatt en pause fra hele dama med mannens velsignelse. Sett ned foten! Anonymous poster hash: 4cc02...21a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå