Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Noen som har erfaring med betablokker for angst? hjelper det? bivirkninger? Anonymous poster hash: 16b61...96d
lillepixie Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Det hjelper på de fysiologiske (kroppslige) symptomene ved angst. Som for eks rødming, hjertebank, skjelving på hender osv. Mange opplever nok at de tør å utfordre seg selv mer i enkelte situasjoner fordi den rødmingen og hjertebanken blir mye mildere, eller i beste fall helt fraværende. Ang bivirkninger kommer det an på hvilken medisin du har fått foreskrevet. Vet Tenormin, som også er blodtrykksmedisin, er vanlig å skrive ut. Søk opp Tenormin på felleskatalogen eller www.relis.no og se hva som står. Jeg vil legge til at du burde ha atferdsterapi/samtaleterapi i tillegg til medisinering når det gjelder behandling av angst. Lykke til! Jeg vet hvordan det er å leve med angst
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Jeg bruker det om jeg skal prestere noe, treffe mange nye etc.. Hjelper veldig for meg! Ingen bivirkninger eller rus. Anonymous poster hash: d24a0...a74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå