Gå til innhold

Så masse inkasso :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det veldig trangt økonomisk frem til desember. Fra og med januar har jeg rundt 6000 kr mindre i utgifter. Tror dere inkassoselskapene går med på å vente helt til januar før jeg kan starte å betale inkassogjelda mi? Vil da få den nedbetalt på to måneder, maks tre. Noen som har erfaring med dette?

 

Anonymous poster hash: 29ef8...1fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avhenger av inntektene dine og faste utgifter du har.

Hvor mye da som er igjen er det de ser på.

Skrevet

Vår erfaring er at å ha en god dialog ordner det meste. Ta en telefon og snakk med dem om din situasjon. Gjør en avtale og hold en god tone. :) Lykke til, vet hvordan du har det.



Anonymous poster hash: 6f9cc...ad0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...