Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Har det veldig trangt økonomisk frem til desember. Fra og med januar har jeg rundt 6000 kr mindre i utgifter. Tror dere inkassoselskapene går med på å vente helt til januar før jeg kan starte å betale inkassogjelda mi? Vil da få den nedbetalt på to måneder, maks tre. Noen som har erfaring med dette? Anonymous poster hash: 29ef8...1fa
ung.mor.89 Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Avhenger av inntektene dine og faste utgifter du har. Hvor mye da som er igjen er det de ser på.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Vår erfaring er at å ha en god dialog ordner det meste. Ta en telefon og snakk med dem om din situasjon. Gjør en avtale og hold en god tone. Lykke til, vet hvordan du har det. Anonymous poster hash: 6f9cc...ad0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå