Gå til innhold

Har barn på 9 mnd, men kjenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Allerede at jeg er begynt å tenke på og ha lyst på en til, ganske så snart.! Har et barn på 6 år og, og da følte jeg det ikke slik rett etter.

Itillegg skrangler forholdet og kunne vært bedre, og her sitter jeg allså med den kysten(hver dag). Planen var jo å få en til om et par år. What to do? Flere som har opplevd dette? :/

Anonymous poster hash: 2044c...35b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har to barn og følte slik etter begge fødsler. Men fornuften har seiret og det ble 3,5 år mellom de vi har. Og minstemann er nå 1,5 og jeg har veldig lyst til å bli gravid nå, men kommer til å vente et år til! Vårt forhold skranter på ingen måte. Men ønsker ikke å utsette oss for den belastningen det er å få veldig tette barn da det krever mye. Jeg vil heller ha muligheten til å kose meg med hvert barn 😊

Så jeg skjønner hvordan du føler, men jobb heller med forholdet og avvent. Så har du heller noe å glede deg til 😉

Anonymous poster hash: 5b285...4b6

Skrevet

Å, heldige deg :-) har og en på ni mnd og tenker bare at her skal det bli leeeenge til nestemann. Har akkurat begynt å sove litt om natten og det føles så fantastisk :-)

Anonymous poster hash: 7aca2...454

Skrevet

haha da jeg fødte 3mann tenkte jeg ånei skal jeg aldri oppleve dette mer!?!!

Har vært babysyk siden! Også han er 9mnd nå :) 

Følte det ikke slik med de andre. Skulle egentlig ikke ha flere barn etter nr 2 og nr 3 kom derfor som ett sjokk. Nå vil jeg gjerne ha nr 4.

Anonymous poster hash: 443ef...50c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...