Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Vi kjøpte spisesofa i november, men ble aldri helt komfortabel med den. Den er større enn jeg tenkte, den er for dyp å sitte i, det er upraktisk å dra bordet fram og tilbake, og det er upraktisk med barn. Jeg ønsker nå å selge den og stolene, og kjøpe nye, billige stoler på IKEA. Mannen mener jeg er sprø, og han liker den. Men jeg tenker på dette ved hvert måltid, og klarer ikke bli fornøyd. Helt ærlig jenter, er det galskap synes du? Anonymous poster hash: ac25f...663
Nyttårs barn Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Du kan jo selge den på Finn. Jeg synes ikke du er gal, men må innrømme at vi har noen slike tilfeller her hos oss også. Jeg går og iriterer meg over møbler som er ganske nye
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Jeg tenker at du må lære deg å bli fornøyd. Selger du sofaen og kjøper billigstoler på ikea, så går det sikkert ikke lenge før du vil bytte de også.. Jeg kan jo ikke vite hvordan det ser ut hos deg, men det kan da ikke være så ille? Ang barna så hadde jeg bare lagt et teppe over når de satt der det er ihvertfall kjedelig å selge for så å angre! Anonymous poster hash: 2e1ba...17c
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Jeg tenker at du må lære deg å bli fornøyd. Selger du sofaen og kjøper billigstoler på ikea, så går det sikkert ikke lenge før du vil bytte de også.. Jeg kan jo ikke vite hvordan det ser ut hos deg, men det kan da ikke være så ille? Ang barna så hadde jeg bare lagt et teppe over når de satt der det er ihvertfall kjedelig å selge for så å angre! Anonymous poster hash: 2e1ba...17c akkurat det har du faktisk helt rett i! Jeg må bli fornøyd... Men jeg var aldri helt fornøyd når vi kjøpte den.. :-( Anonymous poster hash: ac25f...663
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Gjør som du vil så lenge du får med mannen. Det er viktig å være komfortabel med møblene sine og du får gjøre som du vil :-) Alle kjøper feil en gang imellom, sånn er det bare. Anonymous poster hash: 669ab...47d
Mandala Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Galskap er det vel bare hvis dere taper masse på det og egentlig ikke har råd til å bytte.
Elsker livet Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Kunne det fungert bedre med store låsbare hjul? Det er litt smagalt å bytte så nye møbler, men noen ganger blir ikke ting helt som man hadde sett for seg, og er bare til irritasjon, og da er det lov å gjøre noe med det. Men så var det dette med at mannen din liker møblene. Kanskje du skulle gitt de et halvt år til?
Nyttårs barn Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Jeg kjøpte 6 nye stoler på Finn. Hun som hadde kjøpt de var ikke fornøyd og syntes at de ble feil i hennes stue. Så fikk jeg kjøpt 6 design stoler til en gunstig pris. Så dette kan skje.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 Takk for svar og synspunkt. Jeg får han jo med, for han er det egentlig det samme.. Vi taper litt penger, men selger det for mer enn hva de nye stolene koster. Er sånn i tvil... Anonymous poster hash: ac25f...663
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Så lenge dere har mer penger enn dere trenger blir det jo et fett om dere sløser dem bort på stadig nye møbler dere ikke liker som at dere kaster bort pengene på andre ting. Det går an å gjøre et bomkjøp en gang, men skjer det ofte at dere kjøper ting dere egentlig ikke blir fornøyde med, klær som bare blir liggende i skapet, sportsutstyr som ligger i boden, kjøkkenmaskiner som fyller opp skapene men ikke brukes osv, ville det fornuftige være å revurdere handlemønsteret deres. Anonymous poster hash: 4310d...d19
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 Så lenge dere har mer penger enn dere trenger blir det jo et fett om dere sløser dem bort på stadig nye møbler dere ikke liker som at dere kaster bort pengene på andre ting. Det går an å gjøre et bomkjøp en gang, men skjer det ofte at dere kjøper ting dere egentlig ikke blir fornøyde med, klær som bare blir liggende i skapet, sportsutstyr som ligger i boden, kjøkkenmaskiner som fyller opp skapene men ikke brukes osv, ville det fornuftige være å revurdere handlemønsteret deres. Anonymous poster hash: 4310d...d19 vi har ikke mer enn vi trenger nei, vi trenger det vi får. Men vi har heldigvis ikke skapene fulle med ting vi ikke trenger, vil si vi er ganske flinke med penger. Så kanskje vi må overleve dette bomkjøpet da!:-) Anonymous poster hash: ac25f...663
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #12 Skrevet 11. september 2014 Vi kjøpte spisesofa i november, men ble aldri helt komfortabel med den. Den er større enn jeg tenkte, den er for dyp å sitte i, det er upraktisk å dra bordet fram og tilbake, og det er upraktisk med barn. Jeg ønsker nå å selge den og stolene, og kjøpe nye, billige stoler på IKEA. Mannen mener jeg er sprø, og han liker den. Men jeg tenker på dette ved hvert måltid, og klarer ikke bli fornøyd. Helt ærlig jenter, er det galskap synes du? Anonymous poster hash: ac25f...663 Ja, det er litt galskap. Men gjør det noe da? Ikke ta ting så høytidelig. Hvis du vil bytte så bytt. Det er bare en spisestue Anonymous poster hash: 6caa7...d78
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #13 Skrevet 11. september 2014 Jeg hadde solgt den på finn, for min del er det veldig viktig å ha et hjem jeg trives i. Anonymous poster hash: f96d1...363
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #14 Skrevet 11. september 2014 Men hva med mannen? Hvis han liker spisestuen og ønsker å beholde den så er det jo like rett at hans ønske blir gjeldende kontra ditt? Anonymous poster hash: d7b98...7fb
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #15 Skrevet 11. september 2014 Hva heter stolene fra Ikea? Link? Anonymous poster hash: 46280...345
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå