Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Jenta mi på 2 1/2 år skal få seg ny seng Selv har hun selvsagt valgt seg ut en prinsesseseng som da er juniorseng. Anonymous poster hash: 70fcd...140
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 5,5-åringen sover enda i en seng som bare er 160 cm lang. Han hadde et veldig lite soverom i den forrige boligen vår, og vi ville ikke krympe rommet med en vanlig seng. Det er en opphøyd seng, tror vi beholder den til han er lei eller vokser ut av den. Virker ikke som han blor lei med det første, og han har fremdeles 40 cm klaring i lengden. Anonymous poster hash: d8a15...3a1
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 aldri.Fikk "stor" seng etter sprinkelsengen. Anonymous poster hash: a5d45...ce9
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Snart 8 og skal bytte i disse dagr:) Anonymous poster hash: 57a20...2d0
Miss Honey Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Hun fikk ny rett før hun fylte 5. Kunne hatt den mye lenger (har hatt en 10-åring på overnatting flere ganger som har brukt den) men vi byttet til loftsseng for å få bedre plass på rommet:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Gikk rett til stor seng. Anonymous poster hash: 878a5...ab4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå