Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Det ble veldig kleint på slutten og han følte nok mer for meg enn jeg for han.. Jeg har noe som ligger igjen hos han, men har ikke så lyst å møte han flere ganger.. Hva bør jeg gjøre? Tenker be han levere det et sted jeg foreslår (men ikke hos eller til noen) f.eks i postkassen.. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 2f764...da9
¤Hippie¤ Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Bare spør om han kan legge det i sin egen/din postkasse. For å være grei, burde du hente det der han vil, siden det er som det er :-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Det bør ikke gå for lang tid...Jeg ville tenkt, han har ikke hentet det så da er det mitt. Er det noe jeg ville hatt hadde jeg beholdt det, eller så hadde jeg gitt det bort/kastet det... Anonymous poster hash: edfc0...4ff
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Be ham sende deg tingene evt. Eller ja legge dem i postkassen Anonymous poster hash: 6af16...72f
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Dere er voksne, bare dra dit å hent det
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Dra og hent det. Du dumpet ham og nå vil du ha ham til å ordne opp i sakene dine. Det hadde ikke jeg giddet. Anonymous poster hash: 53bd6...1be
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Bare gå og hent det!! Det blir kleint.. men bit det i deg. Prøv å avslutt på en hyggelig måte. Si tusen takk.. ønsk ham alt det beste og en klem. Anonymous poster hash: fe68a...873
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 Jeg tror faktisk jeg hadde latt det være, om det ikke var ekstremt viktig for meg å få det igjen Anonymous poster hash: cb590...ef4
Berta_78 Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Jeg tror faktisk jeg hadde latt det være, om det ikke var ekstremt viktig for meg å få det igjen Anonymous poster hash: cb590...ef4 Signerer denne! Hvis viktig (sms): hei du! Beklager at jeg forstyrrer deg, håper du har det bra! Jeg har oppdaget at jeg glemte igjen x hos deg. Er det greit om jeg kommer og henter den en dag? Alternativt at du legger den på x sted hvis du synes det er kleint at jeg kommer til deg. Du velger! Hilsen x
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå