Stjernesludd1 Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 jeg har nå fulgt med på de episodene som har gått på tv, men må slutte å se på det, er livredd for å få kreft, livredd for barnet mitt. har skikkelig dødsangst etter jeg begynte å se serien. det er en bra serie, menn blir for mye. flere som er som meg?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Nei, for jeg har svevd mellom liv og død selv og vært dødssyk. Man får en annen ro over seg når man står oppi det selv enn å betrakte fra utsiden. Er sikker på at å dø føles som å få narkose, godt! Min storebror døde av leukemi da han var like gammel som Ludvig i serien.. Den var tøff.. De blir så like av cellegifta og. Sannsynligvis skjer det ikke deg og dine noe, prøv å slapp av. Det beste man kan gjøre mellom fødsel og døden er å nyte tiden imellom.. Anonymous poster hash: e33b9...048
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Jeg sliter med dødsangst også, er livredd for barnet mitt og familien min. Gråter og drømmer mye og tenker på dette store deler av dagen, slitsomt :'( skal til legen i morra å bli ta celleprøve, sjekke brystene og ta forskjellige prøver. Hadde en kul i puppen i vinter og vår overbevist om at jeg skulle dø. Vil gjerne at både jeg og hele familien min skal undersøkes flere ganger i året. Hysteri kanskje, men jeg er faktisk livredd. Så programmet for første gang i kveld har prøvd å unngå det. Veldig sterkt, men samtidig et fint program. De virker så sterke og har fantastisk familie rundt seg. Håper det ender godt for dem, å skulle så inderlig ønske at alle ble friske av kreft.. Anonymous poster hash: 2df55...737
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Har et barn med kreft og orker ikke se programmet. Har nok med det vi opplever Anonymous poster hash: 6bbc2...0dc
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Jeg synes det er et supert program, blir rørt av å se det og føler jeg får et bra perspektiv på livet. Får også frysninger siden de er så flotte folk. Jeg tror man har godt av å se slike program. Selvfølgelig skjønner jeg at ovenstående som har et barn med kreft ikke orker å se programmet. Anonymous poster hash: f0a9a...7b2
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Jeg jobber med barn som har kreft og Gråter en skvett innimellom også da jeg synes både pårørende og pasienten i programmet er helt fantastiske. Anonymous poster hash: dae9a...a2c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 jeg er så evig takknemlig for at alle barna mine er friske....*bank i bordet* Anonymous poster hash: 463ce...7f2
FruMille Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Har et barn med kreft og orker ikke se programmet. Har nok med det vi opplever Anonymous poster hash: 6bbc2...0dc huff, varme og gode klemmer til deg og barnet <3
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 Jeg kjenner det godt i magen når jeg ser programmet ja, blir lett hypokonder kjenner jeg, jeg sliter med helseangst og hver lille unormale ting med kroppen får meg til å tenke på kreft! Denne angsten har kommet etter at jeg var ferdig utdannet sykepleier, og er forferdelig slitsom! Samtidig så må jeg bare prøve å tenke at dette er en angst, og prøve å prislove livet og det at jeg er frisk! Utrolig mange sterke historier i programmet, og skulle gjerne gitt alle deltakerne en god og varm klem Anonymous poster hash: 4ce86...26b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Jeg står midt oppi det selv nå - og må innrømme at jeg ikke har villet se programmet . Velger heller å fokusere på min egen sykdom og hverdag enn å bli nedstemt av å se at andre ikke kommer seg igjennom det ... Anonymous poster hash: bbb3d...50b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 Min far har nettopp blitt diagnostisert med uhelbredelig kreft. Jeg føler jeg får mye ut av å se på dette programmet da han ikke ønsker å snakke om sykdommen selv. Fint å få et innblikk i hva man egentlig tenker i slike situasjoner. Han ser ikke programmet selv da, har nok med seg selv og egen sykdom sier han (som flere har sagt over her og) Må bare si at Anikken og Erlend har slått meg som to utrolig vakre personer. Håper at alt går bra med henne denne gangen også. Anonymous poster hash: 6e173...2fb
FruMille Skrevet 11. september 2014 #12 Skrevet 11. september 2014 Jeg står midt oppi det selv nå - og må innrømme at jeg ikke har villet se programmet . Velger heller å fokusere på min egen sykdom og hverdag enn å bli nedstemt av å se at andre ikke kommer seg igjennom det ... Anonymous poster hash: bbb3d...50b Klem til deg <3
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #13 Skrevet 11. september 2014 Min far har nettopp blitt diagnostisert med uhelbredelig kreft. Jeg føler jeg får mye ut av å se på dette programmet da han ikke ønsker å snakke om sykdommen selv. Fint å få et innblikk i hva man egentlig tenker i slike situasjoner. Han ser ikke programmet selv da, har nok med seg selv og egen sykdom sier han (som flere har sagt over her og) Må bare si at Anikken og Erlend har slått meg som to utrolig vakre personer. Håper at alt går bra med henne denne gangen også. Anonymous poster hash: 6e173...2fb Det går bra med henne. http://veientilbakeigjen.blogspot.no Anonymous poster hash: ce511...ca8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå