Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Jeg begynte på piller 3 uker etter fødsel, da gullet var 1.5mnd fikk jeg menssmerter og blødde litt i et par dager. Fortsatte som vanlig på pillene. Nå er gullet snart 4mnd men ikke blødd siden. (Ammer enda). Er dette normalt? Har jeg "fått mensen tilbake" eller var det bare en etterblødbing etter fødsel? Anonymous poster hash: 3bd6e...507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå