Gå til innhold

SMS varsel om utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund tilbake fikk jeg et varsel på sms om at mannen min var utro. Skulle visstnok være en kollega på jobben hans, og det var mannen hennes som sendte smsen. Men fant aldri ut hvor denne meldingen kom fra og slo det fra meg siden mannen min benektet så sterkt.

Har tenkt på at det er en dame på jobben som ønsker å ødelegge.

Hadde dere funnet på noe sånt? Eller er jeg bare lettlurt?

Anonymous poster hash: 8fb8d...6f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en stund tilbake fikk jeg et varsel på sms om at mannen min var utro. Skulle visstnok være en kollega på jobben hans, og det var mannen hennes som sendte smsen. Men fant aldri ut hvor denne meldingen kom fra og slo det fra meg siden mannen min benektet så sterkt.

Har tenkt på at det er en dame på jobben som ønsker å ødelegge.

Hadde dere funnet på noe sånt? Eller er jeg bare lettlurt?

Anonymous poster hash: 8fb8d...6f8

Om det er ei som ønsker å kødde litt rundt, så bør hun virkelig vokse opp. Men må si hadde det skjedd meg, hadde jeg undra litt og vært litt Obs..! på det.

Anonymous poster hash: b0a58...66e

Skrevet

Da jeg leste overskriften trodde jeg dette dreide seg om en tjeneste ala ADAM og det opplegget der. "Send UTRO til 6666 og få vite om din partner har hatt seg med rypa på jobb!"

Jeg tenkte at dette måtte jo være seriøse saker. 

...Og det var det jo. Jeg hadde etterforsket mer enn FBI på en god dag hadde jeg fått en slik melding. 

Skrevet

Tja, hvorfor tar du ikke kontakt med han som sendte meldinga????

Anonymous poster hash: 5cfaa...a34

Skrevet

Kan hende det er en person med en samvittighet som ønsker at du skal vits. Ville sjekka det ut, du er naiv om du tror det er noen som bare vil ødelgge...

Skrevet

Tenker at hvis det er mannen til kvinnen ville han vel tatt direkte kontakt. Dere er i samme båt.

Om det er noen som vil sladre fordi de synes det er forferdelig at du ikke vet kan det være at de vil beholde sin anonymitet for å unngå problemer.

Jeg tenker sånn umiddelbart at slike historier sjelden oppstår ut av intet.

Med mindre du er 14 år og går på ungdomsskolen.

Jeg hadde ikke slått meg til ro med at mannen nekter.

Men du kjenner din mann best og jeg er sikker på du har en magefølelse på dette. Innerst inne. Hva sier den?

Føler med deg og eneste jeg kan tilby er en trøstende klem. ❤️

Anonymous poster hash: ea4c1...d3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...