Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Trenger tips - alt av interesse! Jeg har bare ei uke på meg til å finne hva jeg skal gjøre på min post, og jeg kommer bare på kim's lek, men den virker for meg ikke så gøy. Det er i forbindelse med festlig lag for voksne, forresten - alle aldre. Anonymous poster hash: 12cb6...f85
Mrs. Kaizer Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Holde balansen lengst oppå en fitnessball Gi alle en skrittteller, gjelder å få mest skritt ila 1 min Tøm en pose nonstop i en stor skål, så skal de sorteres ved hjelp av et sugerør (suge nonstopen fast på sugerøret)det gis en tidsfrist da. Ringspill/ boccia Presisjonskast/spark med ball
Himmel og hav Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Du kan få de til å: -flytte papirbiter fra en skål til en annen ved hjelp av sugerør - bygge en legobil i blinde - spise mariekjeks og plystre "ja, vi elsker" - brette papirfly og få det til å fly gjennom en ring - rokke med rokkering, minst 20 runder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå