Gå til innhold

Sårstell, og hygieneprinsippet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..å jobbe i en "trekant". Hva menes egentlig med dette? Jeg vet at det går på å ikke blande rent og skittent, men hvordan gjøres dette i praksis? Og hvordan blir det en trekant?

Anonymous poster hash: 72bdc...113

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner i ren sone (1) (tupfere, nacl, bandasjer etc.) går til såret (2) og går til brukt sone (3) hvor du har det som er blitt urent. 1,2 og 3 blir en trekant.

Anonymous poster hash: 6ab48...ccf

Skrevet

Hvis du ikke evner å svare på slike spm, bør du vel enten lese litt mer eller finne en annen utdanning..

Anonymous poster hash: 2100e...a1f

Skrevet

Ok, tusen takk :)

Skrevet

Hvis du ikke evner å svare på slike spm, bør du vel enten lese litt mer eller finne en annen utdanning..

Kan faktisk mangt og meget om sårstell, og gjør det korrekt. Det var bare trekant-uttrykket som hadde gått meg forbi. Det er vel et positivt tegn at man undersøker alt man ikke vet?

Skrevet

Begynner i ren sone (1) (tupfere, nacl, bandasjer etc.) går til såret (2) og går til brukt sone (3) hvor du har det som er blitt urent. 1,2 og 3 blir en trekant.

Anonymous poster hash: 6ab48...ccf

Og slik at man ikke tar urent over rent for å komme til søppelbøtten f.eks.

Anonymous poster hash: 4bcfd...4dd

Skrevet

Hva er dette for ett svar????

Jeg har vært sykepleier i 10 år og er ganske kompetent. Men jeg ble også usikker av det spørsmålet om trekant. Jeg har lært det annerledes.

Er du virkelig en så surmaga person i virkeligheten eller liker du bare å oppføre deg som en dritt på Internett hvor du slipper å stå til ansvar for det du sier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...