Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Jeg skal bli en mye bedre utgave av meg selv. Jeg har "øvd" meg i ett par måneder allerede, og har planlagt at hele høsten skal gå med til dette. Jeg skal være i daglig aktivitet, spise sunt, være skikkelig supermamma og superkone! Jeg skal rett og slett bli den beste utgaven av meg selv jeg kan bli Denne julen skal jeg være så hot og smekker altså! Og mann og barn skal tilbe meg, hehe Anonymous poster hash: 7fdc0...11a
Fandens Oldemor Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Så spennende! Og inspirerende. Kanskje jeg skal kjøre en light-utgave. Hører gjerne mer fra deg om hvordan det går, med eksempler på situasjoner der du har vært ditt beste deg Lykke til!
frk Nilsen Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Er ferdig med dag 31 av 100 og det har gått lettere enn forventet å legge inn ei treninsøkt hver dag. Har ikke lagt all verden i kostholdet annet enn å droppe sjokolade, og prøve å holde seg unna potetgull osv. Spiser ganske sunn mat i utgangsunktet, så det er snopet som er "synderen" Men har ikke sluttet å kose meg, tar meg gjerne et glass vin, men blir ikke store mengder siden jeg må ta ei økt dagen etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå