Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Jeg har 100% foreldreansvar og bor sammen med barnas far. Det har bare blitt sånn, og har ikke vært noe problem. Men nå nevnte pedleder i bhg. at hvis jeg dør så går barna til min familie og ikke til sin far, selv om vi bor sammen, og at han da må gå gjennom retten for å få barna tilbake. Noen som vet om det stemmer, eller evt. hvor jeg kan finne ut av det? Anonymous poster hash: 730dc...fc2
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Herregud for en sløv ped.leder. Når far ikke har foreldrerett må han søke om å få foreldreansvaret dersom du dør (på lik linje med din familie, hvis de ønsker omsorgen for barnet). Det skal myyye til for at barnet ikke skal få bli boende med far. Anonymous poster hash: 29923...599
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Det tror jeg ikke stemmer. Barna går ikke rett til din familie, er nok bv som bestemmer dette. Men hvorfor har ikke dere delt foreldreansvar når dere bor sammen? Høres veldig rart ut å ha det slik Anonymous poster hash: 20b2e...ad6
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Jeg flyttet til hans hjemsted da vi fikk første. Hadde da ikke familie eller nettverk her, derfor ville jeg ha muligheten og tryggheten med at jeg kunne flytte hjem igjen uten problemer hvis jeg ikke trivdes her. Anonymous poster hash: 730dc...fc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå