Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Har prøvd å blitt gravid veldig lenge nå. Gikk å ventet på menstrasjonen, så kjente jeg at nå skal den begynne å komme, men det var en annen type følelse denne gangen. Det var på en på pressende følese i underlivet. Akkurat som noe presset seg ned mot gulvet. Tyngdekraften var blitt sterkere ... Huff hehe, vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men en mild utgave av fødsel. Har to barn så det nevnt. Gikk sånn i et par dager til jeg kjente at det presset enda mere og pluss smerter i nedre del av magen, ligner menstrasjonssmerter/fødsel. Å ut kom det blodig hinne, tykk blodkladd og det som ligger på dette bildet jeg fant på nettet. Det er altså IKKE mitt, men Googlet miscarriages og da dukket dette bildet opp. Dette er noen uker siden, så det er for sent å ta G.test http://s1161.photobu...ia/018.jpg.html Anonymous poster hash: faf97...374
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Uff.. Ikke gjør dette. Anonymous poster hash: fe234...cf9
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 En så tidlig spontanabort forløper som en vanlig mens. Anonymous poster hash: 2db0e...5f3
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 En så tidlig spontanabort forløper som en vanlig mens. Anonymous poster hash: 2db0e...5f3 Riktig! HI; dette kan være levret blod og ikke en spontanabort. Siden du eventuelt ikke var lenger på vei, ville du ikke ha kjent annet enn menssmerter. Men menssmerter kan være utrolig vonde, bare så det er sagt. Kom deg til legen for en underlivssjekk. Om blod har koagulert "der inni", bør du få undersøkt om alt er som det skal. Anonymous poster hash: b31fe...e52
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Det er ikke bildet av et foster, eller noe som ligner. Så dere trenger ikke å være redde for det. Det er noe hvitt langt noe med en klump på enden. Det er heller ikke blod på bildet, ikke mye hvertfall. Jeg gråter her... Hjelp meg. Å ja, jeg skal til lege, men vil høre hva dere tror. Kan det være noe annet? Hilsen HI Anonymous poster hash: faf97...374
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Det var ikke en vanlig menstrasjonssmerter nei. Jeg har som nevnt barn fra før og er 33 år gammel. Denne følelsen var noe helt annet enn en menstrasjon. Jeg kan være enig i at det ikke behøver å være en SP. En så tidlig? Jeg har ikke nevnt noe sted når jeg hadde sist menstrasjon, ei heller når den var. Anonymous poster hash: faf97...374
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 kanskje det var, kanskje ikke... umulig for oss å si noe om det. Det du kan være forholdsvis sikker på er at du nå har menstruasjon. Ta det opp med gynekolog/lege. Anonymous poster hash: fe234...cf9
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Det var ikke en vanlig menstrasjonssmerter nei. Jeg har som nevnt barn fra før og er 33 år gammel. Denne følelsen var noe helt annet enn en menstrasjon. Jeg kan være enig i at det ikke behøver å være en SP. En så tidlig? Jeg har ikke nevnt noe sted når jeg hadde sist menstrasjon, ei heller når den var. Anonymous poster hash: faf97...374 Du skrev i hovedinnlegget at du gikk og ventet på mens. Og at du fra da opplevde dette "et par dager senere". Da antok i hvert fall jeg at du ventet mens når du skulle hatt mens, om du skjønner. Jeg får ikke kommet inn på bildet du har lagt ved, så jeg kan ikke si noe om det.. Anonymous poster hash: b31fe...e52
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Herregud hi, seriøst!? Du ventet mens, får blødninger, og sitter nå og SØRGER!?!?! Anonymous poster hash: 44a98...dbb
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Min menstrasjon er meget uregelmessig, den kan hoppe over en og to perioder. Jeg skulle hatt den lenge før dette skjedde. Jeg gikk å ventet på den pga at det var lenge siden sist, over tiden, spørsmålet i hodet var,"kommer den eller har jeg greid å bli gravid nå?" Å gå rundt med en uregelmessig menstrasjon å samtidig prøve å bli gravid, når man har vært til GU både hos fastlege og sykehus og alt er i orden, å så skjer dette, ja jeg synes faktisk det da skal være lov å kjenne på følelsene i kroppen da. Anonymous poster hash: faf97...374
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 Sikkert bare en del av livmorhinna Anonymous poster hash: b56a0...9d5
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #12 Skrevet 11. september 2014 Har prøvd å blitt gravid veldig lenge nå. Gikk å ventet på menstrasjonen, så kjente jeg at nå skal den begynne å komme, men det var en annen type følelse denne gangen. Det var på en på pressende følese i underlivet. Akkurat som noe presset seg ned mot gulvet. Tyngdekraften var blitt sterkere ... Huff hehe, vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men en mild utgave av fødsel. Har to barn så det nevnt. Gikk sånn i et par dager til jeg kjente at det presset enda mere og pluss smerter i nedre del av magen, ligner menstrasjonssmerter/fødsel. Å ut kom det blodig hinne, tykk blodkladd og det som ligger på dette bildet jeg fant på nettet. Det er altså IKKE mitt, men Googlet miscarriages og da dukket dette bildet opp. Dette er noen uker siden, så det er for sent å ta G.testhttp://s1161.photobu...ia/018.jpg.htmlAnonymous poster hash: faf97...374 Hvorfor ventet du noen uker med å lure og å ta test? For sent å få svar np... Anonymous poster hash: a8c62...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå