Gå til innhold

Hvor store er deres barn som fyller 4 iår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på helsestasjonen på sånn hilse på møte siden vi har flyttet. Jenta vår blir 4år u slutten av november.

Hun er 99cm og 16-17kg.

Helsesøster mente det var i overkant mye og at vi måtte tenke på hva hun får å spise...

Ble litt satt ut jeg altså...

Anonymous poster hash: 010ab...f38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på kontroll senere i år. Snuppa fyller 4 i oktober, og hun er nå ca 107 cm og nesten 18 kg.

Skrevet

Min 4 åring er 110 cm og 19 kg.

Skrevet

Gutt på 3,5 år: 100 cm og 16,5 kg.

Ingen som har kommentert til meg at det er mye. Synes han er helt gjennomsnittlig, ser i barnehagen at noen er tynnere og noen er bredere.

Anonymous poster hash: 0e944...ddc

Skrevet

Min gutt er 119cm og veier 21kg. Han veide 18kg da han var 2år. Har strekt seg veldig (høye foreldre). Hvor mye veide hun ved 2års kontrollen da?

Anonymous poster hash: 596b3...7d1

Skrevet

Blir 4 år om 2 dager og skal ikke på 4 års kontroll før om 3 uker , men målt hjemme er han ca 109 cm og 15kg

Anonymous poster hash: d4cc3...772
Skrevet

Guttungen her har akkurat fylt 4, og han er 104 cm og 19,5 kg :)

Skrevet

Min blir fire om få dager. Han ble veid og målt på tirsdag. Da var han 106 cm lang og 19,0 kg tung

Anonymous poster hash: 0aaf0...347

Skrevet

Vesla mi blir 4 år til jul.. Hun er 95 cm og veier 13 kg.....

Anonymous poster hash: eb0b5...0a5
Skrevet

Gutten min ble 4 i juni. 110 cm og 18 kg.

Anonymous poster hash: f0fc9...e7d
Skrevet

Gutt snart 4 år ( i Desember ) 113 cm og 14kg, han er høy og tynn,helt lik faren som er over 200 cm  :)

Anonymous poster hash: b0729...502
Skrevet

Jente, ble 4 i sommer. 107 lang, 18 kilo.

Anonymous poster hash: a5865...426

Skrevet

Har en jente som snart fyller 4. Hun er ca 112 cm og 23 kg. Synes hun er akkurat passe.

Skrevet

4 årskontrollen var nærmere hennes 4,5 års dag, men da var hun 102 cm og 15 kg.

Syns ikke 17 kg hørtes mye ut

Anonymous poster hash: 7fce2...c3b

Skrevet

Var på helsestasjonen på sånn hilse på møte siden vi har flyttet. Jenta vår blir 4år u slutten av november.

Hun er 99cm og 16-17kg.

Helsesøster mente det var i overkant mye og at vi måtte tenke på hva hun får å spise...

Ble litt satt ut jeg altså...

Anonymous poster hash: 010ab...f38

Min 3-åring er også 99 cm, og veier 14 kg. I følge helsesøster er vekt i forhold til høyde litt under snittet. Det kan jo ikke være mye slingringsmonn da hvis 16-17 kg er for mye? Skal alle ligge nøyaktig på gjennomsnittet liksom?

Anonymous poster hash: 92241...e9b

Skrevet

Har en jente som blir 4 i desember. Hun er Nesten 17 kg. men er ikke sikker på hvor høy. Rundt 1 meter. Hun er "tett" med litt mage. Ikke tykk, men passer likevel på hva hun spiser. Søsteren som er 2 år eldre er 2 kg tyngre, og veldig spinkel ;)

Anonymous poster hash: 327ff...2b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...