Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Jeg blir så våt under samleie at jeg ikke kjenner noe, og orgasme kan jeg bare drømme om. Kjenner bare noe de første jukkene.. Hvorfor blir jeg så utrolig våt, og kan det gjøres noe med det? Jeg sliter med MYE utflod også.. Anonymous poster hash: 908d2...b58
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Samme her. Er bare veldig kåt. Vi tar pauser så jeg får tørket meg litt. Det hjelper å være tørr utvendig. Anonymous poster hash: d70ea...fb7
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Sleiking fører ihvertfall til at det blir verre Anonymous poster hash: 5da21...3a4
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Ha alltid en klut i nærheten til å tørke med når det trengs. Tørk da både deg selv og han, så holder det litt lenger. Ha litt humor rundt det. For min eks og meg ble dette en humoristisk ting oss imellom Anonymous poster hash: 64914...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå