Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Jeg er student å har ikke råd til å bruke 750 kr på vintersko,så lurte på om noen har erfaringer med vintersko fra sparkjøp? Ser de har til 300 kr å det var jo veldig grei pris! Det er snakk om sko til en treåring som går i barnehage. Anonymous poster hash: c0404...780
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Jeg hadde ikke kjøpt derfra. Kjøpte cherrox der ett år og fikk en dyrekjøpt erfaring litt utpå vinteren når jeg fant ut at barnet mitt ble iskald på føttene av de, så aldri mer. Det var en vond følelse. Har heller ikke så god råd, men prioriterer å kjøpe skikkelige klær og sko til barna når de går i barnehage. Anonymous poster hash: b3895...539
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Jeg hadde ikke kjøpt derfra. Kjøpte cherrox der ett år og fikk en dyrekjøpt erfaring litt utpå vinteren når jeg fant ut at barnet mitt ble iskald på føttene av de, så aldri mer. Det var en vond følelse. Har heller ikke så god råd, men prioriterer å kjøpe skikkelige klær og sko til barna når de går i barnehage. Anonymous poster hash: b3895...539 Satt akkurat å tenkte å kjøpe cherrox der også for så de hadde til 130 kr,men da dropper jeg de :S Anonymous poster hash: c0404...780
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Jeg hadde ikke kjøpt derfra. Kjøpte cherrox der ett år og fikk en dyrekjøpt erfaring litt utpå vinteren når jeg fant ut at barnet mitt ble iskald på føttene av de, så aldri mer. Det var en vond følelse. Har heller ikke så god råd, men prioriterer å kjøpe skikkelige klær og sko til barna når de går i barnehage. Anonymous poster hash: b3895...539 Satt akkurat å tenkte å kjøpe cherrox der også for så de hadde til 130 kr,men da dropper jeg de :S Anonymous poster hash: c0404...780 Da hadde jeg heller gått for den Vikingmodellen de har på XXL til 139. Ikke den beste til Viking, men bedre enn Sparkjøp. Anonymous poster hash: b3895...539
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 De har jo tilbud på skoringen med to for en på enkelte barnesko, du kunne jo hørt med noen andre studenter med barn du kjenner (eller andre med dårlig råd) om å gå sammen om å kjøpe sko? Da får dere jo begge gode sko til 375kr. :-) evt, så kjøpte vi fjorårets modell på denne tida i fjor, og fikk den til 350kr da det ikke var årets farge. .. Anonymous poster hash: 05ec1...0bf
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Kjenner dessverre ingen andre studenter med barn,jeg er den første i vennegjengen som har fått barn. Hvilken farge de er spiller ingen rolle,bortsett fra at jeg selvsagt ikke har så lyst på rosa til gutt Men 350 kr for fjorårets modell er absolutt intressant! Det må jeg sjekke ut Anonymous poster hash: c0404...780
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Jeg hadde ikke kjøpt derfra. Kjøpte cherrox der ett år og fikk en dyrekjøpt erfaring litt utpå vinteren når jeg fant ut at barnet mitt ble iskald på føttene av de, så aldri mer. Det var en vond følelse. Har heller ikke så god råd, men prioriterer å kjøpe skikkelige klær og sko til barna når de går i barnehage. Anonymous poster hash: b3895...539 Satt akkurat å tenkte å kjøpe cherrox der også for så de hadde til 130 kr,men da dropper jeg de :S Anonymous poster hash: c0404...780 Da hadde jeg heller gått for den Vikingmodellen de har på XXL til 139. Ikke den beste til Viking, men bedre enn Sparkjøp. Anonymous poster hash: b3895...539 Det var vel bare tilbud denne uken? Kan jo prøve å se om de forsatt har noen igjen men tviler på det. Hver gang jeg kommer på den butikken for å kjøpe noe på tilbud så er de utsolgt for størrelsen jeg trenger. Anonymous poster hash: c0404...780
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Jeg hadde ikke kjøpt derfra. Kjøpte cherrox der ett år og fikk en dyrekjøpt erfaring litt utpå vinteren når jeg fant ut at barnet mitt ble iskald på føttene av de, så aldri mer. Det var en vond følelse. Har heller ikke så god råd, men prioriterer å kjøpe skikkelige klær og sko til barna når de går i barnehage. Anonymous poster hash: b3895...539 Satt akkurat å tenkte å kjøpe cherrox der også for så de hadde til 130 kr,men da dropper jeg de :S Anonymous poster hash: c0404...780 Da hadde jeg heller gått for den Vikingmodellen de har på XXL til 139. Ikke den beste til Viking, men bedre enn Sparkjøp. Anonymous poster hash: b3895...539 Det var vel bare tilbud denne uken? Kan jo prøve å se om de forsatt har noen igjen men tviler på det. Hver gang jeg kommer på den butikken for å kjøpe noe på tilbud så er de utsolgt for størrelsen jeg trenger. Anonymous poster hash: c0404...780 Ser ut som de har alle str i nettbutikken.(der kan du også sjekke hvilke butikker som har de inne) Men Coop Obs bruker også å ha en Cherroxmodell til grei pris. Tror det er Cherrox Fun til 199 Anonymous poster hash: b3895...539
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Jeg hadde ikke kjøpt derfra. Kjøpte cherrox der ett år og fikk en dyrekjøpt erfaring litt utpå vinteren når jeg fant ut at barnet mitt ble iskald på føttene av de, så aldri mer. Det var en vond følelse. Har heller ikke så god råd, men prioriterer å kjøpe skikkelige klær og sko til barna når de går i barnehage. Anonymous poster hash: b3895...539 Satt akkurat å tenkte å kjøpe cherrox der også for så de hadde til 130 kr,men da dropper jeg de :S Anonymous poster hash: c0404...780 Da hadde jeg heller gått for den Vikingmodellen de har på XXL til 139. Ikke den beste til Viking, men bedre enn Sparkjøp. Anonymous poster hash: b3895...539 Det var vel bare tilbud denne uken? Kan jo prøve å se om de forsatt har noen igjen men tviler på det. Hver gang jeg kommer på den butikken for å kjøpe noe på tilbud så er de utsolgt for størrelsen jeg trenger. Anonymous poster hash: c0404...780 Ser ut som de har alle str i nettbutikken.(der kan du også sjekke hvilke butikker som har de inne) Men Coop Obs bruker også å ha en Cherroxmodell til grei pris. Tror det er Cherrox Fun til 199 Anonymous poster hash: b3895...539 Ser de har på xxl i rett størrelse i nærheten her likevel,så får ta turen imorgen Tusen takk for tipset! Anonymous poster hash: c0404...780
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #10 Skrevet 10. september 2014 Jeg kjøper bare dock boots til mine barn. Tåler ned til 15 minus. De er strålende fornøyd for de trenger bare å trakke rett nedi de, å beina er gode og varme. Anonymous poster hash: ffab1...e05
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #11 Skrevet 10. september 2014 Jeg kjøper bare dock boots til mine barn. Tåler ned til 15 minus. De er strålende fornøyd for de trenger bare å trakke rett nedi de, å beina er gode og varme. Anonymous poster hash: ffab1...e05 Hva koster de da? De ser ikke så varme ut så har aldri vurdert de en gang,men visst de tåler -15 så holder det her vi bor for blir aldri så kaldt som det her. Anonymous poster hash: c0404...780
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #12 Skrevet 10. september 2014 Jeg kjøper bare dock boots til mine barn. Tåler ned til 15 minus. De er strålende fornøyd for de trenger bare å trakke rett nedi de, å beina er gode og varme. Anonymous poster hash: ffab1...e05 Ok, men hvis du ikke er klar over det; type cherrox og dock boots er ikke bra å gå for mye i. Det bør begrenses til de aller, aller våteste dagene. I følge fotortoped som jobber med barn, støtter ikke denne skoen barnets føtter, er svært anstrengende for foten over tid. Så jeg ville virkelig investert i andre vintersko, barna lærer nok å ta dem på også, de fleste har borrelås. Samme som crocs, fysioterapeuter eller ortopeder sier dette er forferdelige sko (for både barn og voksne), kan gi ryggproblemer. Er viktig med passende sko, spesielt til barneføtter som er såpass myke og trenger en viss støtte. Dette er ment som en opplysning, ikke som vond kritikk til deg. Anonymous poster hash: cafff...6f3
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 10. september 2014 #13 Skrevet 10. september 2014 Fant sorel vintersko på tilbud til 300 kr på xxl i Bergen. Har kostet nærmere 800.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #14 Skrevet 11. september 2014 Bor selv i Bergen så det skal jeg sjekke ut Anonymous poster hash: c0404...780
pusseluskan Skrevet 11. september 2014 #15 Skrevet 11. september 2014 Tilbudet på skoringen tror jeg er fra 10 til 13 september. Det er lov å arve sko også, hva med å se på finn?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #16 Skrevet 11. september 2014 Tilbudet på skoringen tror jeg er fra 10 til 13 september. Det er lov å arve sko også, hva med å se på finn? Må man, så må man :-) (regner med flere kommer til å halshugget oss nå, siden det ikke er anbefalt å ta over andre sine sko) Ellers så kan du søke barnevernet om støtte til vinterklær/sko hvis det skulle bli krise. Ville nok selv sjekka finn først, og samtlige butikker som selger sko, er utrolig hva man kan komme over av tilbud. Skal selv ta ei runde idag, å hamstre inn :-P Anonymous poster hash: 8b212...db2
Mrs. Kaizer Skrevet 11. september 2014 #17 Skrevet 11. september 2014 Hvilken str. bruker barnet ditt? Jeg har jentesko str 24 og guttesko str 26 som jeg ikke trenger. Viking goretex, brukt i fjor. Du kan få de hvis du vil.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #18 Skrevet 11. september 2014 Gutt str 26 trenger jeg Anonymous poster hash: c0404...780
Mrs. Kaizer Skrevet 11. september 2014 #19 Skrevet 11. september 2014 Send meg adressen din på pm så kan jeg sende de til deg hvis du vil ha de. De er pent brukt, men trenger nok en vask. Portoen spanderer jeg☺
Mamma_til_2 Skrevet 11. september 2014 #20 Skrevet 11. september 2014 (endret) Eller som det skrives over så får xxl gsport og g max inn vintersko til ca 300kr dette er gode sko som mine jenter har brukt viking og kamix Endret 11. september 2014 av Mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #21 Skrevet 11. september 2014 Det 2 for 1 tilbudet til Skoringen gjelder i nettbutikken deres også, da kan du kjøpe f.eks Skofus vintersko og få med cherrox på kjøpet... Anonymous poster hash: 15beb...964
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #22 Skrevet 11. september 2014 Ja men frakt blir fort dyrt da. Men skal innom xxl idag å se om de forsatt har billig cherrox der. Anonymous poster hash: c0404...780
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå