Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Valget har falt på Bugaboo med nr3, alltid ønsket meg, så nå endelig❤️ Men i dag når jeg var å tittet oppsto det ko et problem, burde jeg velge camelon eller den nye Buffalo modellen? Blir veldig glad om noen med erfaring med begge modellene kan svare:) Anonymous poster hash: eb979...603
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Valget har falt på Bugaboo med nr3, alltid ønsket meg, så nå endelig❤️ Men i dag når jeg var å tittet oppsto det ko et problem, burde jeg velge camelon eller den nye Buffalo modellen? Blir veldig glad om noen med erfaring med begge modellene kan svare:) Anonymous poster hash: eb979...603 Ingen????? Anonymous poster hash: eb979...603
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Liker Cameleon best. Syns den er enklere og lettere å trille Anonymous poster hash: aedfe...89d
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Liker Cameleon best. Syns den er enklere og lettere å trille Anonymous poster hash: aedfe...89d . Tusen takk❤️ Var faktisk det jeg også følte når jeg prøvetrillet i butikken, så da blir det enny csmelon i mrg😁 Hi Anonymous poster hash: eb979...603
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Jeg har ikke erfaring med vognene, men har valgt buffalo - den er visst mer robust enn cameleon, større framhjul (uten at man må kjøpe vinterhjul som ekstrautstyr). Eneste jeg kan se som er negativt er at det ikke er håndbrems på styret - jeg var veldig glad i det med forrige vogn... (er noen bratte bakker her vi bor) Anonymous poster hash: 1759b...fc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå