Gå til innhold

Hva burde jeg velge??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Valget har falt på Bugaboo med nr3, alltid ønsket meg, så nå endelig❤️

Men i dag når jeg var å tittet oppsto det ko et problem, burde jeg velge camelon eller den nye Buffalo modellen?

Blir veldig glad om noen med erfaring med begge modellene kan svare:)

 

 

 

Anonymous poster hash: eb979...603

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Valget har falt på Bugaboo med nr3, alltid ønsket meg, så nå endelig❤️

Men i dag når jeg var å tittet oppsto det ko et problem, burde jeg velge camelon eller den nye Buffalo modellen?

Blir veldig glad om noen med erfaring med begge modellene kan svare:)

 

 

 

Anonymous poster hash: eb979...603

 

 

Ingen?????

 

Anonymous poster hash: eb979...603

Skrevet

Liker Cameleon best. Syns den er enklere og lettere å trille :)

 

Anonymous poster hash: aedfe...89d

Skrevet

Liker Cameleon best. Syns den er enklere og lettere å trille :)

 

Anonymous poster hash: aedfe...89d

.

 

Tusen takk❤️

Var faktisk det jeg også følte når jeg prøvetrillet i butikken, så da blir det enny csmelon i mrg😁

 

Hi

 

Anonymous poster hash: eb979...603

Skrevet

Jeg har ikke erfaring med vognene, men har valgt buffalo - den er visst mer robust enn cameleon, større framhjul (uten at man må kjøpe vinterhjul som ekstrautstyr). Eneste jeg kan se som er negativt er at det ikke er håndbrems på styret - jeg var veldig glad i det med forrige vogn... (er noen bratte bakker her vi bor)



Anonymous poster hash: 1759b...fc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...