Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Hvorfor går humøret fra å være helt fantastisk til å dette helt i bunn? Jeg ler, ser bekymringsløst på fremtiden og har det helt topp, så begynner jeg å stille meg selv spørsmål. Som: hvorfor skriver kjæresten lykkelige statuser å tagger andre jenter, men ikke om meg/oss. Hvorfor viser han alltid seg for andre men ikke "viser" meg noe Lykke over å ha meg. Jeg grubler. . Hvorfor klarer han å vise andre folk ulykkelige følelser om meg/oss og positive om andre? Hvorfor tenker jeg sø åååååh mye. Jeg var så gla ista men nå føles det som om at det gikk opp et trist lys. Om at han bare må ha meg, men sier han er lykkeligste i hele verden uten å vise det. Han har meg for å ha noen kanskje? Hva betyr jeg egentlig for han? Anonymous poster hash: 7f5c0...794 Anonymous poster hash: b1df2...001
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Innspill? Noen som kjenner seg igjen? Anonymous poster hash: b1df2...001
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Ehm.. Kjæresten din skriver lykkelige statuser om andre jenter?.. Ikke normalt.. Anonymous poster hash: ea2d2...d96
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Han sier selv det var for å se hvordan jeg reagerte da vi hadde en liten krangel da.. men etter alt har blitt bra igjen mellom oss er statusene fortsatt der og ingen nye om at han føler seg gla med meg. Så jeg blir litt betenkt da.. Anonymous poster hash: b1df2...001
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Dette er jenter han ikke kjenner så godt, men drar på fylla med.. Anonymous poster hash: b1df2...001
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Han sier selv det var for å se hvordan jeg reagerte da vi hadde en liten krangel da.. men etter alt har blitt bra igjen mellom oss er statusene fortsatt der og ingen nye om at han føler seg gla med meg. Så jeg blir litt betenkt da.. Anonymous poster hash: b1df2...001 Virker som en barnslig reaksjon fra kjæresten sin side, og lite selvtillit kanskje når han må teste deg slik og få oppmerksomhet fra andre damer. Skal han være mer positiv med andre damer enn med deg så kan du kanskje like gjerne gi slipp på ham så kan han gjøre det han ser ut til å foretrekke. At humøret ditt veksler når han er som han er, er vel bare et tegn på at du egentlig ikke har det bra, ikke stoler på ham. Anonymous poster hash: 91d5b...ff7
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Hmmm. Ja barnslig er det, å teit av meg å reagere også.. :/ kanskje bare la det ligge å la han holde på.. Han sier jo alt jeg vil høre hvis jeg snakker med han. Så jeg får bare la det suse da.. Anonymous poster hash: b1df2...001
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Hmmm. Ja barnslig er det, å teit av meg å reagere også.. :/ kanskje bare la det ligge å la han holde på.. Han sier jo alt jeg vil høre hvis jeg snakker med han. Så jeg får bare la det suse da.. Anonymous poster hash: b1df2...001 Hvorfor skal du la det suse at han gir andre damer mer positiv oppmerksom enn han gir deg? Det skal ikke være slik at du skal måtte be om positiv oppmerksomhet, mens han gir det fritt til andre damer! Det at dette er damer han fester med (uten deg?) hadde fått alarmklokkene til å kime hos meg. Jeg hadde bedt ham skjerpe seg eller glemme meg. Dvs. begynne å vanne gresset hjemme - ikke det ute. Anonymous poster hash: 91d5b...ff7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå