trøndermammasnart Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Sitter her og gjør ingenting, og fikk bare plutselig lyst til å stille to kjappe spørsmål angående navn: 1. Hvorfor valgte du det brukernavnet du har? Noen er jo ganske logisk, mens andre er vanskeligere å gjette seg til. 2. Hva heter du i virkeligheten? Jeg er over middels interessert i navn:)
shari_z Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 1. Eier ikke fantasi, og valgte dette brukernavnet for mange år siden da jeg eide enda mindre fantasi. Skulle gjerne hatt noe litt mer originalt, jeg, men da ville jeg aldri husket det. 2. Heter Shari.
Pobie Skrevet 23. september 2014 #3 Skrevet 23. september 2014 Kombinasjon av navnene til tre av kjæledyrene våre
MarianeA Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg husker ikke hvorfor jeg valgte dette brukernavnet. Det har ihvertfall ingenting med mitt ordinære navn å gjøre. Jeg har ellers et navn som ikke så mange har, derfor blir det ikke brukt til brukernavn på slike forum som dette.
solamora Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Solamora = Har alltid blitt kalt for sola, også håper jeg å bli mora etterhvert da (er jo gravid, men tidlig). Jeg heter Elisabeth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå