Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Jeg er så lei! Jeg har gått rundt å småhostet hele tiden i nesten 1 mnd nå. Skal det aldri ta slutt?! Er det normalt å hoste så lenge? Anonymous poster hash: 19624...851
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Har du fått sjekket om det kan være mycoplasma? Anonymous poster hash: add3d...2fe
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Nei, jeg har ikke fått det sjekket i det hele tatt. Har hatt det så hektisk på jobb at jeg ikke har fått tid å sjekke det opp. Men jeg vil vel ikke få time før om mange måneder uansett? Anonymous poster hash: 19624...851
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Mycoplasma Anonymous poster hash: 9135d...df6
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Jeg spør sikkert dumt... men hva er mycoplasma..? Anonymous poster hash: 4a18c...540
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Mykoplasma er en form for lungebetennelse. Du bør komme deg til legen. Du kan ha lungebetennelse eller bronkitt. Det kan også være en mild form for astma. Anonymous poster hash: d4dab...351
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Takk for svar! Jeg bestiller like så greit time på privatklinikk og får det sjekket ut med en gang:) Anonymous poster hash: 19624...851
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå