Gå til innhold

Jentenavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket jentenavn er finest av disse to synes du og hvorfor?

- Adriana

- Olivia

Vi liker sjeldne/litt spesielle navn. Liker begge like godt, litt skeptisk til om Olivia kommer til å bli en "slager" og at det etter hvert er et vanlig navn.

Hvilket navn er tryggest å velge?

Anonymous poster hash: 2c851...5e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker nok best Olivia. 😊 ingen spesiell grunn, det bare har en fin klang ❤️

Anonymous poster hash: 78a20...30a

Skrevet

Olivia med mindre barnet har spanske røtter.

Anonymous poster hash: 1d861...6d6

Skrevet

Adriana er italiensk forøvrig. Nå er det mange som har utenlandske navn selv om de bor i Norge. Anna er f.eks. russisk.

Skrevet

Olivia, for det heter yngstejenta mi <3

Anonymous poster hash: f7dbf...939

Skrevet

Vet du om mange andre som heter Olivia? Har søkt på nettet hvor mange i Norge som har det navnet, men det står ulikt ettersom hvor jeg søker.

Skrevet

Olivia

Anonymous poster hash: 82c13...bad

Skrevet

Vet du om mange andre som heter Olivia? Har søkt på nettet hvor mange i Norge som har det navnet, men det står ulikt ettersom hvor jeg søker. Anonymous poster hash: 2c851...5e9

Vet om to andre. Olivia er nok på vei oppover. Navnet ligger jo høyt oppe på lister i andre land. Adriana er nok mer uvanlig her, men jeg liker fortsatt Olivia best:)

Anonymous poster hash: f7dbf...939

Skrevet

Adriana er italiensk forøvrig. Nå er det mange som har utenlandske navn selv om de bor i Norge. Anna er f.eks. russisk.

Jeg tror du skjønner hva jeg mener. Skikkelig trashy å hete Adriana ( som og er et spansk navn ), Ariana, Triana, Hayley, Madison o.s.v hvis du er helnorsk.

Skrevet

Jeg tror du skjønner hva jeg mener. Skikkelig trashy å hete Adriana ( som og er et spansk navn ), Ariana, Triana, Hayley, Madison o.s.v hvis du er helnorsk.

Kommer an på øyet som ser :) Tenk Tone Damli Aaberge sin datter som heter Billie :) Søkte opp Adriana og da kom det opp at opprinnelsen er latin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...