Gå til innhold

Hadde du tatt denne mannen tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tre barn fra tidligere forhold. Vi var sammen ca 8 uker og han møtte barna en del ganger og var fantastisk flink med de. Sbill og god mann. Så viser det det seg at ex samboeren hans er gravid med hans barn. Han reiste fra meg og valgte henne. Nå angrer han og vil tilbake til meg. Hadde du tatt han tilbake?

Anonymous poster hash: f387c...bea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hvertfall ikke umiddelbart.

Dere var sammen i 8 uker og han møtte barna endel ganger? Hjelp. Ta det litt mer med ro..

Anonymous poster hash: ff19a...c08

Skrevet

Enig med 17:52

Dere gikk alt for fort frem i første omgang. Barna dine blir forvirret av dette. Hva om han ombestemmer seg igjen?

Høres ut som et surrehue hele fyren, ville ikke tatt han tilbake jeg personlig.

Hvis du er villig til å gi det et forsøk så vær særbo kjærester og se om det fungerer? Treff han bare når barna er lagt eller hos pappa. Så slipper du at de blir forvirret.

Anonymous poster hash: 511b7...59a
Skrevet

Absolutt ikke. Hadde bare ventet på at han ombestemte seg igjen.

Anonymous poster hash: 83a10...3d8
Skrevet

Har han gått fra konen? Ville vel i utgangspunktet latt de få en sjangse, og dersom han ikke har gått fra kona (flyttet for seg selv allerede) hadde jeg aldri tatt han tilbake nei.

Anonymous poster hash: 9a26a...4a5

Skrevet

Nei, slike typer er det best å holde seg unna. Tenk på hvordan det blir hvis dere har en krangel e.l.. Så stikker han til eks(?) samboeren IGJEN :-P

Skrevet

Nei, aldri! Hva skjer når han angrer seg igjen og vil tilbake til ex-samboeren igjen?

Anonymous poster hash: 8508f...52c

Skrevet

Absolutt ikke!!

Skrevet

Nei!

Høres ut som om dere hadde det fryktelig travelt i utganspunktet.

For å gi en kontrast: jeg datet en mann i 1 år før han fikk møte barnet mitt. Nå er vi sammen på tredje året og har nylig kjøpt hus sammen.

Å haste inn i noe, gjør barna forvirret. Og det er sjeldent lurt!

Anonymous poster hash: ecee9...394

Skrevet

Vi datet i 6 mnd før vi fortalte våre barn det. Han har tenåringsbarn og jeg barn under 12. De visste hvem hverandre var alle sammen, men vi sa aldri noe om kjærester, ingen nærkontakt foran barna og ingen overnatting når barna var i samme hus.

Nå er vi gift, har vært sammen i snart 3 år totalt, (kjente hverandre godt flere år før vi ble sammen) og kjøpt hus sammen.

Ta det litt med ro ift barn og nye kjærester. Som en over her skriver, de blir forvirret og usikre.

Anonymous poster hash: d8fc2...ae6

Skrevet

Hvis han fant ut at hun var gravid når han datet deg, og gikk tilbake til sin ex. Og så ombestemte han seg etter kort tid, så hadde jeg nok tatt han tilbake. For da viser det at han var villig til å prøve å redde familien sin, selv om at det ikke gikk alikevell.

Anonymous poster hash: ff8b8...568

Skrevet

Hvis han fant ut at hun var gravid når han datet deg, og gikk tilbake til sin ex. Og så ombestemte han seg etter kort tid, så hadde jeg nok tatt han tilbake. For da viser det at han var villig til å prøve å redde familien sin, selv om at det ikke gikk alikevell.Anonymous poster hash: ff8b8...568

Det kommer jo helt ann på hvor lenge han og eksen prøvde. Dessuten tror jeg, for alle barna som blir involvert, at det beste er at han holder seg til eksen, og HI finner en ny og mer stabil mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...