Gå til innhold

Synes treningssenteret mitt er blitt så..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overfladisk. menneskene som trener der altså. Igår så jeg en dame som tok på leppestift i garderoben før hun gikk ut, ei annen som beundret ræva si i 2xu-tightsen i speilet før hun gikk i salen, folk som generelt sminker seg før de skal trene..I salen sitter gjerne de unge guttene på treningsapparatene og skuer utover lokalet, tydelig at de ikke er der for å trene når de sitter i telefonen, trykker på ipoden.. Kanskje de løfter litt på vektene da, sjelden jeg ser noen som faktisk er SVETT! Vanlig bekledning blant gutta-boysen; 2xu tights, løs singlett og en løs shorts over tightsen.. Håret er selvsagt i en sleik. Jeg er der for å trene mammakiloene vekk, men legger faktisk merke til sånne folk  :huh: Er folk virkelig så utrolig opptatt av å se bra ut på trening? 

Anonymous poster hash: e9ef5...c72
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seff! Skal jo ta selfie

Anonymous poster hash: 4ff82...3e9

Skrevet

I know, know the feeling. Men her går jeg på senteret for å trene, ikke for å flashe meg fram til andre! Så da er det på med slitt joggis og løs t-skjorte, og ingen sminke, med kviser og det hele i trynet :P

Anonymous poster hash: d77d4...4de

Skrevet

Haha, jeg er stikk motsatt :P Eneste gang jeg trykker på iPhonen er for å skifte sang. Ellers trener jeg og svetter som en gris. 

Anonymous poster hash: 7b767...456

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...