Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Håper jeg ikke blir drept, for da har media tydelgivis anledning til å skrive alt mulig om deg som tidligere har vært holdt unna offentligheten. I denne saken skriver de at hun var psykisk syk, tidligere misbrukt, hadde løyet for politiet tidligere mm. Det dannes ikke et positivt bilde av henne. Tror dere politimannen blir dømt ut fra de bevisene som er lagt frem til nå i rettsaken? Anonymous poster hash: 2614a...8d8
SuperFries Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Nå er han ikke tiltalt for drap, da. Så det blir han uansett ikke dømt for. Det er vanskelig å spekulere, men jeg tror ikke han er fullstendig uskyldig.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Han bør bli tiltalt for løgn i avhør og for å ha forlatt henne uten å tilkalle hjelp. Vi får nok aldri vite sannheten Anonymous poster hash: c85fc...3bf
SuperFries Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Han bør bli tiltalt for løgn i avhør og for å ha forlatt henne uten å tilkalle hjelp. Vi får nok aldri vite sannheten Anonymous poster hash: c85fc...3bf Regner med at du mente at det er det han er tiltalt for, ikke det han bør tiltales for.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Han bør bli tiltalt for løgn i avhør og for å ha forlatt henne uten å tilkalle hjelp. Vi får nok aldri vite sannheten Anonymous poster hash: c85fc...3bf Regner med at du mente at det er det han er tiltalt for, ikke det han bør tiltales for. Oj, jeg mente dømt for Gikk litt fort her. Anonymous poster hash: c85fc...3bf
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Tragisk at kvinnens historie i psykiatrien blir offentlig, men det er jo veldig relevant i denne saken. Hadde hun hatt null historie ift psykiatri tidligere er det vel mer tvilsomt at hun plutselig skulle ha hoppa. Men det er nå mitt syn. Anonymous poster hash: 5563d...23a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Jeg synes forklaringen hans er tynn... Jeg tror han er skyldig! Anonymous poster hash: 96071...95e
Himmel og hav Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Himmel og hav Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå