Gå til innhold

Hvordan snu negativitet til det positive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet jobben, økonomien ble trøbblete pga mangel på lønninger og rot fra nav, mistet vår nydelig gutt på to år og nå går mannen i livet mitt fra meg. Kom som et sjokk igår kveld :/

Alt dette på 5 måneder og det blir ikke lysere. Hvordan klare å komme seg ut av det mørke hullet og se positivt på livet?

Føler jeg drukner i negativitet...

Anonymous poster hash: 5a656...434

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da mer enn nok til å knekke et menneske! Så utrolig forferdelig!

Ikke vet jeg hvordan man kan snu en slik situasjon til å bli positiv, det koster i alle fall mye arbeid. Jeg synes i første omgang du trenger støttespillere rundt deg. Jobbes å finne noen du stoler på som kan støtte deg både praktisk og mentalt. Noen er flinke til økonomisk orden, kjenner du noen slike så be om hjelp.

Noen er flinke til å lytte, spør disse om hjelp også.

Hvis du litt og litt kan klare å finne noe å være takknemlig for, så vil det hjelpe deg på veien.

Ta også en tur til fastlegen og be om henvisning til psykolog, da dette ofte tar lang tid.

Masse lykke til!

Anonymous poster hash: bd668...b47

Skrevet

Huff og huff. Mange klemmer til deg. Nå må det vel være mer enn nok for deg!!! Aner ikke hvordan du skal komme deg opp av gropa men innlegget over har vel omfanvet mye. Psykolog hjalp meg mye! Kom deg dit så raskt som mulig. Krysser fingrene for deg

Skrevet

Mistet jobben, økonomien ble trøbblete pga mangel på lønninger og rot fra nav, mistet vår nydelig gutt på to år og nå går mannen i livet mitt fra meg. Kom som et sjokk igår kveld :/

Alt dette på 5 måneder og det blir ikke lysere. Hvordan klare å komme seg ut av det mørke hullet og se positivt på livet?

Føler jeg drukner i negativitet...

Klem, håper du har mennesker rundt deg som tar vare på deg! :( Oppsøk psykolog du.. 

Anonymous poster hash: f0b8b...0ca

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Fy fillern! Noen mennesker får mer enn man man ville ønsket sin verste fiende. Du har lov å være litt negativ nå syns jeg! Jeg vil råde deg til å få hjelp av en psykolog, så raskt som mulig. Det var ellers mange gode tips over her.

Ønsker deg lykke til og sender mange klemmer.

Skrevet

Takk for gode råd :)

Jeg skal prøve psykolog, for føler at dette bare går en vei.

Er vel dette som kan kalles Donald uflaks og at ting baller seg på ;)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...