Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/tre-tenaaringer-tiltalt-for-gjengvoldtekt/a/23292717/ Dere som har tenåringsgutter- tar dere praten med guttene deres om dette, og hvordan gjør dere det? En av guttene sier han ikke skjønte konsekvensene av det de gjordet....? De er da virkelig gamle nok til å forstå dette? Anonymous poster hash: 71efa...6ef
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Viktig å snakke med ungdom om slikt. Men like viktig å snakke om alkohol og hvor farlig det kan være å drikke seg så full at man kollapser. Anonymous poster hash: 8a0e5...e68
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 De er vel vokst opp i hjem der mor er underlegen far. Der far bestemmer, mor gjør husarbeid, far jobber, mor steller huset, far er ute med kompiser, mor passer barna osv. De har nok lært hjemme hvordan man "behandler" kvinner og at som gutt/mann så kan man ta seg til rette. Det er kvinnens feil uansett når hun tillater seg å bli utsatt for slike ting. Møkkaforeldre og møkkagutter! Anonymous poster hash: 16323...cdd
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Viktig å snakke med ungdom om slikt. Men like viktig å snakke om alkohol og hvor farlig det kan være å drikke seg så full at man kollapser. Anonymous poster hash: 8a0e5...e68 Jeg tenker at det er lettere å snakke med jenter om å sette grenser og ja, ikke drikke for mye- det gjelder begge kjønn, men i mitt hode er fettet litt vanskeligere tema å snakke med guttene - har en liten kar selv, og en dag må jeg jo ta den praten. Dessuten vil jeg ikke høre snakk om at det er denne jentas feil mht alkoholinntak (tror ikke det er det du mener). Men jeg syns dette kan være et vanskelig tema. Anonymous poster hash: 71efa...6ef
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Viktig å snakke med ungdom om slikt. Men like viktig å snakke om alkohol og hvor farlig det kan være å drikke seg så full at man kollapser. Anonymous poster hash: 8a0e5...e68 Jeg tenker at det er lettere å snakke med jenter om å sette grenser og ja, ikke drikke for mye- det gjelder begge kjønn, men i mitt hode er fettet litt vanskeligere tema å snakke med guttene - har en liten kar selv, og en dag må jeg jo ta den praten. Dessuten vil jeg ikke høre snakk om at det er denne jentas feil mht alkoholinntak (tror ikke det er det du mener). Men jeg syns dette kan være et vanskelig tema. Anonymous poster hash: 71efa...6ef Hæ? På hvilken måte er dette et tema det er vanskeligere å prate med gutter om? Anonymous poster hash: 399de...243
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Viktig å snakke med ungdom om slikt. Men like viktig å snakke om alkohol og hvor farlig det kan være å drikke seg så full at man kollapser. Anonymous poster hash: 8a0e5...e68 Jeg tenker at det er lettere å snakke med jenter om å sette grenser og ja, ikke drikke for mye- det gjelder begge kjønn, men i mitt hode er fettet litt vanskeligere tema å snakke med guttene - har en liten kar selv, og en dag må jeg jo ta den praten. Dessuten vil jeg ikke høre snakk om at det er denne jentas feil mht alkoholinntak (tror ikke det er det du mener). Men jeg syns dette kan være et vanskelig tema. Anonymous poster hash: 71efa...6ef Hæ? På hvilken måte er dette et tema det er vanskeligere å prate med gutter om? Anonymous poster hash: 399de...243 I mitt hode et det det - men da regner jeg med at du har gode tips og råd for hvordan du håndterte dette? Anonymous poster hash: 71efa...6ef
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Viktig å snakke med ungdom om slikt. Men like viktig å snakke om alkohol og hvor farlig det kan være å drikke seg så full at man kollapser. Anonymous poster hash: 8a0e5...e68 Jeg tenker at det er lettere å snakke med jenter om å sette grenser og ja, ikke drikke for mye- det gjelder begge kjønn, men i mitt hode er fettet litt vanskeligere tema å snakke med guttene - har en liten kar selv, og en dag må jeg jo ta den praten. Dessuten vil jeg ikke høre snakk om at det er denne jentas feil mht alkoholinntak (tror ikke det er det du mener). Men jeg syns dette kan være et vanskelig tema. Anonymous poster hash: 71efa...6ef Sier ikke at det er jentas feil nei. Men i vår verden er likevel det slik at det å være overberuset setter deg i en muligvis farligere situasjon og du er lettere offer. Og DET er viktig å få frem Anonymous poster hash: 8a0e5...e68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå