Gå til innhold

Moren som ble påkjørt på fortauet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter og tenker på at der kan være en av de som henger her inne.

Så uviktig alt blir. Her sitter vi og krangler om nugatti, klær, barneoppdragelse etc..

Anonymous poster hash: dfdf0...76e

Skrevet

Å, det er skrekkelig trist!! Får sånn skikkelig aha opplevelse over hvor skjørt livet er og at det kan være over før vi aner det.. Viktig å ta vare på de en er glad i, en vet ikke hvor lenge en har hverandre<3

Skrevet

Begynte nesten å grine på jobb når jeg leste det. Helt forferdelig...

Skrevet

Grusomt! På vei fra jobb igår snakket mannen og jeg om hvor mange idioter det var som kjørte på fortauet for å komme forbi køen, han sa ja tenk om det kommer noen ut den lille stien der. Da blir de påkjørt.

Vet ikke i dette tilfellet da, men igår de vi sa gjorde det helt tydelig for å slippe køen.

Skrevet

Perspektiv..

Jeg er ikke bare glad i mine, jeg er glad i deg også, enten jeg kjenner deg eller ei <3 

Vi har ingen å miste!

Stakkars Charlotte <3

Anonymous poster hash: 42341...f04
Skrevet

Det er helt forferdelig. Jeg gråt igår, og jeg gråter idag.. Har en jente på samme alder som denne lille og klarer ikke å tenke på å bli revet bort fra henne...

Jeg blir så detaljert i tankene når slikt skjer, og lurer på hva det siste hun tenkte på hva.. Kanskje bare hva de skulle ha til middag. Kanskje de sang litt sammen mens de gikk bortover...

Huff sånne tanker er jo helt fæle, men klarer ikke å la være!!:(

Skrevet

huff ja.. jeg har en gutt på samme alder som hennes jente, og jeg klarer ikke å slutte å tenke på hva hun må ha gjennomgått i de sekundene/minuttene før det kom noen for å hjelpe..

:/

pleier ikke å la meg påvirke så veldig av nyheter om ulykker osv, men dette har virkelig gått innpå meg.. :/

Anonymous poster hash: 7b72f...a84
Skrevet

huff ja.. jeg har en gutt på samme alder som hennes jente, og jeg klarer ikke å slutte å tenke på hva hun må ha gjennomgått i de sekundene/minuttene før det kom noen for å hjelpe..

Jeg er ganske sikker på at i det det skjedde så dyttet hun vognen for å være sikker på at barnet ikke ble truffet. Og når hun lå der så var hun nok mest bekymret for hvordan det ville gå med datteren hennes.

Jeg vet ikke, selvfølgelig, men altså, det er hva jeg er ganske så sikker på at de aller aller aller fleste mødre ville gjort i en slik situasjon.

Anonymous poster hash: 56fbf...97b

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at i det det skjedde så dyttet hun vognen for å være sikker på at barnet ikke ble truffet. Og når hun lå der så var hun nok mest bekymret for hvordan det ville gå med datteren hennes.

Jeg vet ikke, selvfølgelig, men altså, det er hva jeg er ganske så sikker på at de aller aller aller fleste mødre ville gjort i en slik situasjon.

Anonymous poster hash: 56fbf...97b

jeg mener altså datteren (mener å ha lest at det var en liten jente).. som muligens kan ha hatt vondt, ropt på mamma, men mamma er så skadet at hun ikke er bevisst og kan svare, kanskje har hun sett at moren ligger der.. jeg vet ikke, men får helt vondt inni meg av tanken på disse sekundene/minuttene..

Skrevet

Veldig trist! Fikk sjokk nå, kjenner den familien :(

Anonymous poster hash: 48f8e...fd1

Skrevet

Jeg tror helt ærlig ikke ho kjente stort. Utifra hvordan bilen ser ut,har dette vært et kraftig sammenstøt,og ho ble mest trolig bevisstløs ganske raskt.

Det er det fine med kroppen. Når traume blir for stort, slår den seg av...

Dessuten ble ho påkjørt bakfra,så ho rakk umulig å tenke stort ift dette.

Anonymous poster hash: bc70c...f00

Skrevet

Ungen hennes går i samme barnehage som min 5 åring. helt GRUSOMT ;(

Anonymous poster hash: 32ce2...187

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...