Mrs. Kaizer Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Jeg har!! Måtte innom 2 forskjellige butikker, for på den ene var de allerede utsolgt for en av de str. jeg skulle ha og det bare 25 min etter åpningstid. Så ja, det var KAOS!! Men jeg fikk tak i 4 par Viking goretex, sparte 1500 kr og er veldig fornøyd med det👍
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Jeg var på plass 10 over 10. Var ikke alene, var vel 5-6 andre som var ute etter samme tilbudet. Fikk tak i størrelsene jeg skulle ha og betalte 750 kr for to par Vikingsko, godt fornøyd med det Anonymous poster hash: 5e53f...0e4
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Jepp! To par vikingvintersko til 799 Anonymous poster hash: aa12f...92b
Elsker livet Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Er de skofusskoene varme og vanntette? Er godt utvalg på nettet.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Yes, og her var det kaos. Da de åpnet var vi vel ca 15 stykker på utsiden av butikken og det bare bøttet inn med folk, køer i kassene. Lurer på hvor mye de egentlig tjener på dette tilbudet, håper det er nok til at de fortsetter med det ihvertfall. Jeg er superfornøyd med å få to par viking vintersko til halv pris Anonymous poster hash: 75188...7da
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Er de skofusskoene varme og vanntette? Er godt utvalg på nettet. Ja, de er vanntette og varme, men min erfaring er at de har litt dårligere slitestyrke enn Viking. Hadde Skofus til 5-åringen i fjor og når vi kom til slapseværet og snøsmeltingen på våren var de ikke helt vanntette lenger etter en vinter med bruk, noen runder i vaskemaskinen osv. Viking holder seg vanntette hele sesongen, men Skofus ble litt slitne på slutten av sesongen. Ellers var vi fornøyd vi altså. Anonymous poster hash: 75188...7da
LittLykkelig Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Nei.. Får ikke lønn før fredag.. Tipper de er utsolgt da ja 👿
Elsker livet Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Er de skofusskoene varme og vanntette? Er godt utvalg på nettet. Ja, de er vanntette og varme, men min erfaring er at de har litt dårligere slitestyrke enn Viking. Hadde Skofus til 5-åringen i fjor og når vi kom til slapseværet og snøsmeltingen på våren var de ikke helt vanntette lenger etter en vinter med bruk, noen runder i vaskemaskinen osv. Viking holder seg vanntette hele sesongen, men Skofus ble litt slitne på slutten av sesongen. Ellers var vi fornøyd vi altså. Anonymous poster hash: 75188...7da Kanskje verdt å velge viking da heller, men jeg liker ikke så godt utseende på vikingskoene. Eller kanskje bare vente til salget på utpå nyåret. Har skoene klar til denne vinteren, og det blir vel 2 for 1 neste år også.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #10 Skrevet 10. september 2014 Jepp, et par viking gore tex og et par ecco gore tex. Sparte 750 kr. Veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 3ecf8...ebf
smurfis Skrevet 10. september 2014 #11 Skrevet 10. september 2014 Ja, 4 par til rundt 1000 kr. To par "sherox" og to par vinterstøvler til skoringens eget merke. Håper det duger.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #12 Skrevet 10. september 2014 Er de skofusskoene varme og vanntette? Er godt utvalg på nettet. Skofusskoene har brukt å komme dårlig ut i testene. Scorer blant annet dårlig på vanntetthet og pusteevne Anonymous poster hash: 5e53f...0e4
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #13 Skrevet 10. september 2014 Er de skofusskoene varme og vanntette? Er godt utvalg på nettet. Skofusskoene har brukt å komme dårlig ut i testene. Scorer blant annet dårlig på vanntetthet og pusteevne Anonymous poster hash: 5e53f...0e4 Forstår ikke at folk kjøper sherox..de er jo forferdeligt tunge og varme...for de puster jo ikke Anonymous poster hash: 0a613...00c
Elsker livet Skrevet 10. september 2014 #14 Skrevet 10. september 2014 Er de skofusskoene varme og vanntette? Er godt utvalg på nettet. Skofusskoene har brukt å komme dårlig ut i testene. Scorer blant annet dårlig på vanntetthet og pusteevne Anonymous poster hash: 5e53f...0e4 Forstår ikke at folk kjøper sherox..de er jo forferdeligt tunge og varme...for de puster jo ikke Anonymous poster hash: 0a613...00c De hadde mange vanlige vintersko i merket skofus også.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #15 Skrevet 10. september 2014 Er de skofusskoene varme og vanntette? Er godt utvalg på nettet. Skofusskoene har brukt å komme dårlig ut i testene. Scorer blant annet dårlig på vanntetthet og pusteevne Anonymous poster hash: 5e53f...0e4 Forstår ikke at folk kjøper sherox..de er jo forferdeligt tunge og varme...for de puster jo ikke Anonymous poster hash: 0a613...00c cherrox Anonymous poster hash: 47eb7...f6b
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #16 Skrevet 10. september 2014 Har tydelig gått glipp av noe. Hvilket tilbud var dette? Anonymous poster hash: c9d6b...371
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #17 Skrevet 10. september 2014 Har tydelig gått glipp av noe. Hvilket tilbud var dette? Anonymous poster hash: c9d6b...371 Skoringen har 2 for 1 på utvalgte vintersko, bla Viking. Gjelder fra i dag til og med lørdag http://www.skoringen.no/barnas-dag/ Anonymous poster hash: 5e53f...0e4
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #18 Skrevet 10. september 2014 Er det viking play dere kjøper? Hvordan er det med bytte om man kjøper feil størrelse siden dette er en tilbudsperiode? Må handle på nett og usikker på størrelse Anonymous poster hash: 43e10...516
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #19 Skrevet 10. september 2014 Er det viking play dere kjøper? Hvordan er det med bytte om man kjøper feil størrelse siden dette er en tilbudsperiode? Må handle på nett og usikker på størrelse Anonymous poster hash: 43e10...516 Ble Viking play på mine ja. Er stort sett de vi har hatt før også. Jeg gikk opp to str fra i fjor vinter. Målte først hvor mye de hadde å gå på fra fjorårsskoene. Det var en knapp cm og da var jeg redd det ble for lite å gå opp en str. Anonymous poster hash: 5e53f...0e4
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #20 Skrevet 10. september 2014 Er det viking play dere kjøper? Hvordan er det med bytte om man kjøper feil størrelse siden dette er en tilbudsperiode? Må handle på nett og usikker på størrelse Anonymous poster hash: 43e10...516 Ble Viking play på mine ja. Er stort sett de vi har hatt før også. Jeg gikk opp to str fra i fjor vinter. Målte først hvor mye de hadde å gå på fra fjorårsskoene. Det var en knapp cm og da var jeg redd det ble for lite å gå opp en str. Anonymous poster hash: 5e53f...0e4 Hvis de hadde en cm på de gamle...gikk du likevel opp 2 størrelser på nye? Da blir det veeeeldig store, stakkars. Anonymous poster hash: aa12f...92b
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #21 Skrevet 10. september 2014 Er det viking play dere kjøper? Hvordan er det med bytte om man kjøper feil størrelse siden dette er en tilbudsperiode? Må handle på nett og usikker på størrelse Anonymous poster hash: 43e10...516 Ble Viking play på mine ja. Er stort sett de vi har hatt før også. Jeg gikk opp to str fra i fjor vinter. Målte først hvor mye de hadde å gå på fra fjorårsskoene. Det var en knapp cm og da var jeg redd det ble for lite å gå opp en str. Anonymous poster hash: 5e53f...0e4 Hvis de hadde en cm på de gamle...gikk du likevel opp 2 størrelser på nye? Da blir det veeeeldig store, stakkars. Anonymous poster hash: aa12f...92b En knapp cm på de gamle. Og det er en cm forskjell på den gamle og nye sålen. Har nettopp målt de nye på de nå, og de har akkurat det anbefalte å gå på. Det er nesten 2 mnd til de skal tas i bruk og de skal ha litt tykkere strømper enn de har på seg nå. Så jeg tenker det går bra jeg. Anonymous poster hash: 5e53f...0e4
Hringariki Skrevet 10. september 2014 #22 Skrevet 10. september 2014 Ja! kjøpt viking vintersko og skofus sherrox... hadde dockboots i fjor, men var veldig lite fornøyd med dem, spent på sherroxene...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #23 Skrevet 10. september 2014 Jeg var der. Men jeg trodde tilbudet gjaldt alle sko/støvler til barn, så jrg ble skuffet :/ Anonymous poster hash: 69c2a...eb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå