Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Er i uke 35 og jobber ikke lengre. Jeg har ikke et rotete hus, men skap og skuffer synes jeg flyter over av unødvendige ting. Så nå går jeg gjennom huste bit for bit og fjerner alt vi ikke trenger, og selvfølgelig vasker etterpå.... hvorfor i huleste kan jeg ikke roe meg ned, alle har vell roteskuffer/unødvendige ting/klær i skap???? Anonymous poster hash: c9ddc...d0f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Haha. Velkommen til min verden. Uke 37 og redebyggingen sparket inn for fult i helgen. Mannen blir sprø. Men han lar meg holde på. Det føles godt å gjøre det. Anonymous poster hash: dd4c3...fc6
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 I uke 37 her også og skulle ønske jeg hadde snev av det dere snakker om. Er normalt veldig ryddig av meg, men nå orker/gidder jeg knapt å tømme oppvaskmaskinen.. Anonymous poster hash: 3f90d...500
LME1001 Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Haha, det husker jeg godt! Var 38 uker på vei og stod ute og vasket vinduene kl 23 og nabodama kommenterte "jasså, du er fullt i gang med redebyggingen?" 😄 Alle skaper og skuffer var sååå ryddige, jeg elsket å gjøre klart 😄 Nyt det!
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Du "nester" Helt normalt Jeg hadde dog så kraftig symfyseløsning at jeg orka ikke gjøre husarbeid fra uke 20 og ut, så 2 dager etter fødsel tok jeg å shina heeeele huset! DET var deilig det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå