Gå til innhold

Drakk dere kaffi i graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er avhengig av kaffi på morgenen, ellers får jeg vondt i hodet. Men klarer meg på 5-6 super. 1/2 dl kaffi i døgnet kan vel ikke gjøre så mye?

Anonymous poster hash: 005b5...434

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaffi?

Er du en mann på 80 år eller?

KAFFE

Anonymous poster hash: 5af8b...9ca

Skrevet

Etter å ha blitt gravid etter mange ivf-forsøk og etter å ha mista før var jeg desperat etter å beholde. Kaffe øker muligheten for å spontanabortere littegrann, jeg ville ikke risikere noe. Derfor drakk jeg ikke en slurk kaffe og heller ikke koffeinholdig te gjennom hele graviditeten.

Anonymous poster hash: 06fd1...54d

Skrevet

Kun koffeinfri, når jeg en sjelden gang drikker det. Men det er fordi jeg ikke tåler koffein noe godt lenger. Forrige svangerskap hadde jeg grense på 1 kopp om dagen. 

Anonymous poster hash: 0893e...d0b
Skrevet

Kaffi?

Er du en mann på 80 år eller?

KAFFE

Anonymous poster hash: 5af8b...9ca

Kan være hun er sørlending eller vestlending

Anonymous poster hash: 315cb...93b

Skrevet

Drakk kaffe, men begrenset meg

Anonymous poster hash: 315cb...93b

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Har gjort det i alle 3 svangerskapene mine, ja bortsett fra første, for da hadde jeg avsmak på kaffe. Men svart te har jeg drukket i alle svangerskapene. Holder meg godt innenfor det anbefalte inntaket.

Anonymous poster hash: 45745...fd8
Skrevet

Nei, men det er fordi jeg nå sliter så med reflux/halsbrann. Sist svangerskap var jeg ikke så plaget av det og drakk 1/2 kopp med en gang jeg kom på jobb + 1/2 kopp i lunsjen.

Skrevet

Er avhengig av kaffi på morgenen, ellers får jeg vondt i hodet. Men klarer meg på 5-6 super. 1/2 dl kaffi i døgnet kan vel ikke gjøre så mye?

Anonymous poster hash: 005b5...434

Ja, et par kopper om dagen. Noen dager ingen. En skjelden gang 3 :) to kopper ca. er også det anbefalte :)

Anonymous poster hash: bd1ab...0a6

Skrevet

All kaffe fikk en skikkelig vond smak når jeg var gravid. Husker at jeg jobbet i utlandet og visste ikke at jeg var gravid, og skjønte ikke hvorfor kaffen plutselig smakte høgg, uansett ihvilken kaffebar jeg hadde kjøpt den i. Skjønte hvorfor 9 uker senere...

Klarte ikke å drikke kaffe før like før fødselen, måtte få min kofein fix via Cola Zero, selv om jeg egentlig ikke liker brus. Og mye, mye mye grønn te (bodde i Asia).

Anonymous poster hash: 4fcdf...9d6

Skrevet

Nei, det gjorde jeg ikke.

Anonymous poster hash: f6ff6...230
Skrevet

Drakk 2 kopper om dagen. noenganger 3.

Anonymous poster hash: 5849b...dfe

Skrevet

Drakk kanner med kaffe! Aldri vært noe problem med det.

Skrevet

Ja, det gjorde jeg. Og te. Mest te siden jeg sjelden hadde lyst på kaffe :)

Skrevet

Drikker en kopp hver dag:) nyere forskning sier at det ikke øker faren for å abortere,men at babyen kan bli liten. Også senere i livet. Da skal man drikke en del altså.

Anonymous poster hash: e7090...cbd

Skrevet

Hadde kanskje tre kopper kaffe og fire kopper te med koffein i hele svangerskapet. Fant en god koffeinfri på en kaffebutikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...