Gå til innhold

Den stripete Kahlervasen.. Synes du den er fin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes egentlig at den er fin, men mister helt lysten på den når alle har den. Liker ikke følelsen av å være copy cat!

Anonymous poster hash: 9e2c7...922

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker meg den :) Bryr meg ikke om at mange har den..

Skrevet

Ja, men det er jo allemanseie, så går nok fort lei. Har litt stripete kahlerting selv.

Skrevet

Ja, enig.. Blir litt feil for meg når alle liksom skal skryte av at de har den og avbilde den i alle mulige settinger.

Skrevet

Jepp, har den grå. Elsker den! Innflytningsgave til meg selv :-)

Anonymous poster hash: 277d7...ef9

Skrevet

Ja,de er kjempefine!

Anonymous poster hash: 6b2b9...d19

Skrevet

Ja, de er kjempefine! Kjøpte den med gullstriper, veldig fin🙏

Jeg liker den ikke fordi alle har den, elsker kähler designet.

Og har alltid hatt et hjerte for striper!

Skrevet

Skjønner jeg har gått glipp av noe her. Måtte google den, og kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har sett den før. Synes forøvrig at det ser ut som en helt ordinær vase, ikke noe jeg hadde brukt masse penger på. Hva koster den egentlig?

Skrevet

Koster ca 400 kr

Anonymous poster hash: 277d7...ef9

Skrevet

Skjønner jeg har gått glipp av noe her. Måtte google den, og kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har sett den før. Synes forøvrig at det ser ut som en helt ordinær vase, ikke noe jeg hadde brukt masse penger på. Hva koster den egentlig?

Jeg synes det er supert at du aldri har sett den før. Skjønner ikke helt hvordan det er mulig, men.. Leser du ingen interiørblader, blogger eller følger med på instagram? Hi

Skrevet

Ja synes de er fine. Men heretter styrer jeg unna interiørblogger og lignende, alle har jo samme tingene! Kahler, Hay, urbania lyshus ++ Kunne like gjerne vært ikea når alle har det samme.

Skrevet

Ja synes de er fine. Men heretter styrer jeg unna interiørblogger og lignende, alle har jo samme tingene! Kahler, Hay, urbania lyshus ++ Kunne like gjerne vært ikea når alle har det samme.

Ja, det er akkurat det jeg tenker også. Får ta meg en tur på loppis og se om jeg finner noe ikke så mange andre har. Eller kanskje bare en tur på Ikea. Hehe.. 😜

HI

Skrevet

Jeg synes det er supert at du aldri har sett den før. Skjønner ikke helt hvordan det er mulig, men.. Leser du ingen interiørblader, blogger eller følger med på instagram? Hi

Nei, gjør ikke det, er fullstendig oppslukt i min egen graviditet, haha! Er lei av bloggere, på instagram følger jeg for det meste kun venner og interiørblader er egentlig koselig, men altfor fulle av overprisa ting jeg verken har råd til eller bruk for.

Skrevet

Nei, den synes jeg ikke er fin, men det er bra vi er forskjellig.

Anonymous poster hash: 33dc4...c93
Skrevet

Kjedelig, kjedelig, kjedelig! Ser ut som noe man kunne funnet til 19 kroner på Nille, og "alle" har den. Uforståelig for meg.

Anonymous poster hash: 0787a...ef9
Skrevet

Kjedelig, kjedelig, kjedelig! Ser ut som noe man kunne funnet til 19 kroner på Nille, og "alle" har den. Uforståelig for meg.

Anonymous poster hash: 0787a...ef9

Jeg er litt enig i det. Syns den er i overkant dyr i forhold til hvor eksklusiv de ser ut. Men er ikke enig i at den ser ut som nillepynt. Det har de jo stort bare engler, prismer, diamanter, stjerner, fugler og blonder. Noe som er langt fra min smak.

Skrevet

Jeg har heller aldri sett den før. Den var fin, men ikke verdt 400 kroner. Hadde jeg sett den hos noen andre hadde jeg trodd den var kjøpt på Ikea eller noe

Anonymous poster hash: 684a1...5e8
Skrevet

Samme her ;)

Anonymous poster hash: 1678d...b72

Skrevet

Jupp, har stor sort, og ønsker meg den som er hakket mindre også. Har forhåndsbestilt den lille i gull som kommer uke 48:-D

Anonymous poster hash: 2d8c6...5e0

Skrevet

Nei, den syntes ikke jeg var fin. Sliter veldig med å finne ting jeg liker nå til dags da jeg føler at vi alle skal ha like hjem med "oppussa" møbler, litt tøft, 200 te lys, Home på veggen og 5-6 visdomsord sausa inn med hjerter spredt "tilfeldig" rundt i huset..

Anonymous poster hash: 3926a...b2c

Skrevet

Har aldri engang hørt om den... Nei, syns den var kjedelig. 

Anonymous poster hash: 70c3c...e12
Skrevet

nei, liker ikke 80-talls

Anonymous poster hash: 6d474...359
Skrevet

Har en nabo som legger ut bilde av Kählervasen sin insta hver dag. Hun flytter den rundt om i huset slik den får nye miljø.

Skrevet

Har en nabo som legger ut bilde av Kählervasen sin insta hver dag. Hun flytter den rundt om i huset slik den får nye miljø.

Uffda, hun må virkelig like den. Er nok veldig stolt.

Skrevet

Nei huff, den er grusom. Hadde jeg fått den i gave ville den havnet innerst i skapet.

Anonymous poster hash: 9584c...afc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...