Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Vi har tre små og han vil ut av forholdet. Han har vært utro. Hvordan komme videre? Klare å prate normalt sammen, samarbeide, svelge kameler, slutte å være skuffa. Godta hans valg, repektere situasjonen... Har du et tips? Anonymous poster hash: 9ae39...a60
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Hvordan ta "hevn"!!!? Anonymous poster hash: 9ae39...a60
Luksusdyret Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Du trenger da ikke å AKSEPTERE mannens valg? Men å ta hevn blir for simpelt - hva for noe godt skal det føre for deg selv å ta hevn? Bruke enda mer tid og ressurser på to drittsekker - eksmannen din og dama han lå med? Det som er viktig nå er å bygge opp din egen lille familie, og finne lykken med ordentlig mann på sikt. En ordentlig mann forlater ikke en kone og tre små barn til fordel for en elskerinne.
wanda71 Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Skjønner at det er fristende med hevn, men tro meg når jeg sier at et godt liv(uten han) er den beste hevnen du kan ta. Gjør det beste ut av det du har av ressurser. Ta vare på deg selv, både fysisk og psykisk. Realiser deg selv, kanskje det er ting du kan gjøre nå som du ikke fikk støtte for hos eksen. Dyrk venner og familig, viktig med nettvert rundt seg. Er det en støttegruppe for alenemødre der du bor, meld deg inn. Hvis ikke vil jeg tro det er grupper på nettet. Denne karen er tydeligvis ikke noe å samle på, så målet ikke å få han tilbake(håper jeg). Men det hadde vært kjekt om han tenkte for seg selv "hvorfor i all verden gikk jeg ifra henne???). Har dere snakket om samværsordning enda?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Skjønner at det er fristende med hevn, men tro meg når jeg sier at et godt liv(uten han) er den beste hevnen du kan ta. Gjør det beste ut av det du har av ressurser. Ta vare på deg selv, både fysisk og psykisk. Realiser deg selv, kanskje det er ting du kan gjøre nå som du ikke fikk støtte for hos eksen. Dyrk venner og familig, viktig med nettvert rundt seg. Er det en støttegruppe for alenemødre der du bor, meld deg inn. Hvis ikke vil jeg tro det er grupper på nettet. Denne karen er tydeligvis ikke noe å samle på, så målet ikke å få han tilbake(håper jeg). Men det hadde vært kjekt om han tenkte for seg selv "hvorfor i all verden gikk jeg ifra henne???). Har dere snakket om samværsordning enda? Ja Det var et slikt svar eg håpa på. Den beste hevnen er vel å ha det bra sjølv, ikkje begynne å trøstespise og bli tjukk, være lykkelig og fikse det å ha tre barn alene! Ha gode venner, gjøre morsomme ting og ha det fint. Eg skal ha barna 70 % han skal ha de 30 %. Flytter snart ut i leilighet. Men klarer ikkje å ikkje bli sint på han når vi er i same rom, skjelle han ut og bli et "offer". Syte over hvor vanskelig alt blir, slitsomt å ha barna alene, vanskelig økonomisk og "hvordan kunne du forlate meg"??? Hvordan skal eg klare å heve meg over alt og slutte den sytinga? Det er jo klart best for barna om vi klarer å prate normalt sammen.... Anonymous poster hash: 9ae39...a60
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Skjønner at det er fristende med hevn, men tro meg når jeg sier at et godt liv(uten han) er den beste hevnen du kan ta. Gjør det beste ut av det du har av ressurser. Ta vare på deg selv, både fysisk og psykisk. Realiser deg selv, kanskje det er ting du kan gjøre nå som du ikke fikk støtte for hos eksen. Dyrk venner og familig, viktig med nettvert rundt seg. Er det en støttegruppe for alenemødre der du bor, meld deg inn. Hvis ikke vil jeg tro det er grupper på nettet. Denne karen er tydeligvis ikke noe å samle på, så målet ikke å få han tilbake(håper jeg). Men det hadde vært kjekt om han tenkte for seg selv "hvorfor i all verden gikk jeg ifra henne???). Har dere snakket om samværsordning enda? Ja Det var et slikt svar eg håpa på. Den beste hevnen er vel å ha det bra sjølv, ikkje begynne å trøstespise og bli tjukk, være lykkelig og fikse det å ha tre barn alene! Ha gode venner, gjøre morsomme ting og ha det fint. Eg skal ha barna 70 % han skal ha de 30 %. Flytter snart ut i leilighet. Men klarer ikkje å ikkje bli sint på han når vi er i same rom, skjelle han ut og bli et "offer". Syte over hvor vanskelig alt blir, slitsomt å ha barna alene, vanskelig økonomisk og "hvordan kunne du forlate meg"??? Hvordan skal eg klare å heve meg over alt og slutte den sytinga? Det er jo klart best for barna om vi klarer å prate normalt sammen.... Anonymous poster hash: 9ae39...a60 Skjønner at det er fristende med hevn, men tro meg når jeg sier at et godt liv(uten han) er den beste hevnen du kan ta. Gjør det beste ut av det du har av ressurser. Ta vare på deg selv, både fysisk og psykisk. Realiser deg selv, kanskje det er ting du kan gjøre nå som du ikke fikk støtte for hos eksen. Dyrk venner og familig, viktig med nettvert rundt seg. Er det en støttegruppe for alenemødre der du bor, meld deg inn. Hvis ikke vil jeg tro det er grupper på nettet. Denne karen er tydeligvis ikke noe å samle på, så målet ikke å få han tilbake(håper jeg). Men det hadde vært kjekt om han tenkte for seg selv "hvorfor i all verden gikk jeg ifra henne???). Har dere snakket om samværsordning enda? Ja Det var et slikt svar eg håpa på. Den beste hevnen er vel å ha det bra sjølv, ikkje begynne å trøstespise og bli tjukk, være lykkelig og fikse det å ha tre barn alene! Ha gode venner, gjøre morsomme ting og ha det fint. Eg skal ha barna 70 % han skal ha de 30 %. Flytter snart ut i leilighet. Men klarer ikkje å ikkje bli sint på han når vi er i same rom, skjelle han ut og bli et "offer". Syte over hvor vanskelig alt blir, slitsomt å ha barna alene, vanskelig økonomisk og "hvordan kunne du forlate meg"??? Hvordan skal eg klare å heve meg over alt og slutte den sytinga? Det er jo klart best for barna om vi klarer å prate normalt sammen.... Anonymous poster hash: 9ae39...a60 Skjønner at det er fristende med hevn, men tro meg når jeg sier at et godt liv(uten han) er den beste hevnen du kan ta. Gjør det beste ut av det du har av ressurser. Ta vare på deg selv, både fysisk og psykisk. Realiser deg selv, kanskje det er ting du kan gjøre nå som du ikke fikk støtte for hos eksen. Dyrk venner og familig, viktig med nettvert rundt seg. Er det en støttegruppe for alenemødre der du bor, meld deg inn. Hvis ikke vil jeg tro det er grupper på nettet. Denne karen er tydeligvis ikke noe å samle på, så målet ikke å få han tilbake(håper jeg). Men det hadde vært kjekt om han tenkte for seg selv "hvorfor i all verden gikk jeg ifra henne???). Har dere snakket om samværsordning enda? Ja Det var et slikt svar eg håpa på. Den beste hevnen er vel å ha det bra sjølv, ikkje begynne å trøstespise og bli tjukk, være lykkelig og fikse det å ha tre barn alene! Ha gode venner, gjøre morsomme ting og ha det fint. Eg skal ha barna 70 % han skal ha de 30 %. Flytter snart ut i leilighet. Men klarer ikkje å ikkje bli sint på han når vi er i same rom, skjelle han ut og bli et "offer". Syte over hvor vanskelig alt blir, slitsomt å ha barna alene, vanskelig økonomisk og "hvordan kunne du forlate meg"??? Hvordan skal eg klare å heve meg over alt og slutte den sytinga? Det er jo klart best for barna om vi klarer å prate normalt sammen.... Anonymous poster hash: 9ae39...a60 Du har jo all grunn til å smelle og klage. Han knullet på en annen dame mens dere var sammen, og forlot deg og barna til fordel for knulledukken. Det ER lov å være sint, ingen forventer at du smiler og prater koselig til en mann som nettopp har ødelagt din familie. Anonymous poster hash: 65eea...683
wanda71 Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Det er helt naturlig at du er lei deg og vil rase til han, tror de fleste vil det etter din opplevelse. Men jeg tror du vinner på om du klarer å la være. Ras ut for deg selv eller nære venner men vær rolig og overbærende med han, det er jo han som er patetisk. Hvis du vil ha minst mulig med han å gjøre kan kanskje en mellommann være noe? Kom fra et skikkelig dårlig forhold selv men har nå oppnådd mye av det som jeg følte ikke kunne skje mens jeg var i det dårlige forholdet. Jeg har et godt liv og en flott familie, det er min hevn etter mye dårlig oppførsel fra eksen.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #8 Skrevet 10. september 2014 Ja eg skal virkelig prøve... forstår jo at det ikkje er noe vits å bruke energien min på han.. og få han til å føle seg som en vinner.. eg skal virkelig prøve å framstå som det er eg som er vinneren og få et godt liv. Trene, gjøre gode ting, ha venner, greie det økonomisk, kjøpe noen fine klær og være sterk og klare meg fint!!! Mitt nye liv... her kommer eg! og den dusten, du kan bare ha det så godt!!! Du skal merke at du ikkje har kvitta deg med ett null, men en flott dame som faktisk får det betre utan han!!!! Eg gleder meg og ser fram til å flytte ut!!! Jippiiiii !!!!! Anonymous poster hash: 9ae39...a60
wanda71 Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Høres veldig bra ut!!! Lykke til i bøttevis til deg!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #10 Skrevet 10. september 2014 Tuusen takk Wanda for inspirerende svar. U made my day!! Og en gooooo dag til deg Anonymous poster hash: 9ae39...a60
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #11 Skrevet 10. september 2014 Om jeg blir så sint at jeg føler jeg ikke kan kontrollere meg, så trenger jeg med rockering Sånn med vekter. Kjempeeffektivt. Hadde jeg hadde plass hadde jeg satt inn en slik bokse-sak, så jeg kunne fått ut litt aggresjon på den måten. Anonymous poster hash: d0288...a9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå