Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Aldri opplevd dette i nære familie, Mannen som opplevde dette vil skilles fra henne noe vi støtter, Lurer litt på om noen har råd til hvordan vi kan støtte og bidra til at mannen og barnet får det beste mulig. Barnet er 3 år, skjønner ikke så mye. De skal selge huset og veldig mye endres nå for de. Hvordan bidra best mulig uten å trenge seg på og? Anonymous poster hash: 997c3...6b3
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 Vanskelig å si uten at man kjenner dem.. Anonymous poster hash: 216dd...d00
Luksusdyret Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Hva med å snakke med denne mannen og finne ut hva de trenger av hjelp? Tror det er den beste løsninga.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Dere støtter? Eh....hvor gamle er dere? Man trenger ikke ta side, dere vet ikke alt. Mener ikke det er gode grunner til å være utro, men alt er ikke svart/hvitt. Vær der for de, men man trenger ikke legge den ene for "hat". Anonymous poster hash: cd64e...207
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Dere støtter? Eh....hvor gamle er dere? Man trenger ikke ta side, dere vet ikke alt. Mener ikke det er gode grunner til å være utro, men alt er ikke svart/hvitt. Vær der for de, men man trenger ikke legge den ene for "hat". Anonymous poster hash: cd64e...207 Vel, jeg hadde satt pris på støtte. Da jeg satt midt i det selv, var all støtten gitt til mannens "andre dame", og null til meg og mannen som prøvde å finne ut av det hele. De fleste tar parti, og de aller aller fleste fornuftige mennesker fordømmer utroskap. Min omgangskrets er noe sær på den måten. Anonymous poster hash: e5d8b...283
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Legger ikke noen for hat, men ønsker å Være der for mannen da dette er tøft, de har hvert sammen i 11 år. Vi støtter han som blir vår familie og ikke henne. Hater ikke henne. Vet ikke hvorfor nei. Men hun har ødelagt en familie. Anonymous poster hash: 997c3...6b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå