Gå til innhold

Hvilke tv-øyeblikk husker du aller mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både positiv og negativ?

Jeg husker veldig godt tv bildene fra 11 september 2001 når man får se menneskene som hopper ut av skyscraperne og når flyene krasjer inn , og bilder fra Utøya når ungdommer svømmer i land!

Anonymous poster hash: a34df...27a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyhetssending da Palme ble skutt, 9/11 og Utøyasendingene. Dessverre.

Anonymous poster hash: 6d6f6...f1e
Skrevet

Labbetuss som barne-tv.

11.09 2001 og selvsagt Utøya.

Anonymous poster hash: e8ad4...de6
Skrevet

Postivt: Da de i bigbrotherhuset hadde limt sandalene til en fra Toten i gulvet, og han tråkket i dem. 

Negativt: Da det plutselig dukket opp et skjellett i filmen scrooge. Det limte seg fast på netthinnen veldig lenge.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Postivt: Da de i bigbrotherhuset hadde limt sandalene til en fra Toten i gulvet, og han tråkket i dem.

Negativt: Da det plutselig dukket opp et skjellett i filmen scrooge. Det limte seg fast på netthinnen veldig lenge.

Hahahahaha!!!! Den fra big Brother husker jeg og. Lo så jeg grein!

Skrevet

11.9 , Utøya, Baneheiasaken, Sigridsaken

Da Norge vant mot Brasil i fotball, da norge vant mgp med bobbysocks, haha :)

Anonymous poster hash: 0eb45...59d

Skrevet (endret)

Akkurat nå (fordi jeg så episoden igjen i går): da Gemma drepte Tara i sesong 6 finalen av Sons of Anarchy

Final season starts tonight!

Endret av Light of my life
Skrevet

En episode fra brødrene Dahl og spektralstenene med et maleri med øyne som beveget seg. Superskummelt!

11. sept.

Da Norge vant over Brasil i fotball

Anonymous poster hash: 88d36...f96

Skrevet

Haha, jeg husker også maleriet i Brødrene Dahl. Og Rød Snø når den dukken beveget øynene sine. Og en episode fra Sorte Orm når kongen(?) døde og "dukket opp" overalt, jeg var livredd da, selv om jeg nå ser at det var morsomt. ;)

Ellers husker jeg godt da Oddvar Braa brakk staven og 9/11.

Skrevet

Fra jeg var liten var det også maleriet fra brødrene Dal. Fryktelig skummelt.

Skrevet

Vittig, det første jeg tenkte på var øynene i maleriet i Brødrene Dal. 

Beste tv-øyeblikk må ha vært da Norge slo Frankrike i håndball VM i 1999.

Anonymous poster hash: dba0e...4d0
Skrevet

12 år gamle Muhammed Al-Durrah som klamret seg fast til sin far mens de prøvde å gjemme seg fra israelske kuler.

Utøya:( og 11 september. Så når andre flyet krasjet i tårnet. Kommer aldri til å glemme synet av alle de stakkars menneskene som hoppet i døden:(

Skrevet

Huff, det bilde fra Brødrene Dal glemmer jeg aldri, var livredd det som liten

Glemmer aldri da Kurt Nilsen vant World Idol, og Rekal sin straffe da Norge slo Brasil.

Skrevet

Akkurat nå (fordi jeg så episoden igjen i går): da Gemma drepte Tara i sesong 6 finalen av Sons of Anarchy

Du må jo ikke skrive sånt! Pokker! Vi har jo bare kommet til sesong 3!😐

Anonymous poster hash: 773ab...58e

Skrevet

I kveld? Hvor?

Eller mener du mandag kveld på tv2 zebra?

Skrevet

Utøya, 11. september og flodbølgen i Thailand. 

Skrevet

Utøy og 11 september står i den alvorlige kategorien.

Ellers en scene fra første big brother sesongen med Anne Mona på en treningskvelder mens hun innbilte Ramsey at jenter fikk or game når de syklet... Den ble hysterisk for meg.

Hver gang fantorangen synger "vil du være vennen min så kom og hold i snabelen min. Trallalla " er et lite tv øyeblikk i mitt hode 😉

Skrevet

Du må jo ikke skrive sånt! Pokker! Vi har jo bare kommet til sesong 3!😐

Anonymous poster hash: 773ab...58e

Shit!! Sorry!

Skrevet

I kveld? Hvor?

Eller mener du mandag kveld på tv2 zebra?

Laster ned 😬 Vet det er fy, men klarer ikke vente til det kommer på norsk TV 😱

Skrevet

Apropo barndomsminner: noen som husker påskekrimmen Malstrøm? Jeg var nok alt for ung til å se den for de gamle creepy dukkene i det gamle creepy huset på øya(?) brente seg fast i netthinnen min og produserte en rekke mareritt i oppveksten 😱

Skrevet

Utøya, norge-brasil, talen til prins daniel i bryllupet dems, da brink gikk seg stiv og alsgard vant

Skrevet

Eh... Jo, takk du... -__-

Anonymous poster hash: 4e6ad...213

Skrevet

Her gleder vi oss også stort til siste sesong av SOA!!

Bortsett fra den scenen du nevnte husker jeg også godt at en annen viktig person i serien ble slått ihjel i fengselet...mens andre sto å så på gjennom vinduet i fengselsstraff... Da satt jeg og hulka i sofaen...

Skrevet

Gidd!!

Anonymous poster hash: a3655...d38

Skrevet

Jeg husker faktisk da Braa brakk staven ;-)

Husker også Brødrene Dal og Malstraum.

11.september er et nettavisøyeblikk for meg.

Anonymous poster hash: 7b920...b2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...