Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Skrevet 10. september 2014 Vi kommuniserer så dårlig - både fysisk og verbalt, at jeg ikke kan skjønne hvordan dette skal vare livet ut. Han har vært hjemme snart tre år nå etter å ha møtt veggen, og likevel er det jeg som må ta hele huset når jeg kommer hjem fra jobb. Det er rent når heg legger meg, så er det bare å gå på igjen når jeg kommer hjem. Jeg må også ha all økonomisk styring. Alt dette gjør at jeg er drittlei, har mistet respekten og er bitter - noe som igjen fører til at heg konstant hakker på ham. Ikke bra for han det heller. Han lager middag, er en veldig god pappa som tar ansvar når jeg må på jobbreise etc. Men utover det.. Vi som begynte som sjelevenner med verdens beste humor har ikke ledd sammen på det som føles som år. Men av en eller annen grunn passer vi godt sammen som foreldre, og har det kjekt når barnet vårt er hjemme. Det er ikke aktuelt å bryte opp familien, jeg håper alltid på at ting skal bli bedre.. Men når respekten er borte.. I tillegg fikk jeg for en tid tilbake oppmerksomhet fra en annen, og jeg har begynt å dagdrømme om ham. Selv om jeg vet at jeg ikke kunne hatt et forhold til den andre mannen ( som også er i forhold) så skriker heg innvendig etter å bare kaste meg over ham og bli ferdig med det Bare synd at jeg aldri ville kunne levd med samvittigheten :-/ ( ikke det at den andre ville ga slått til på tilbudet heller da..) Anonymous poster hash: 6f988...16e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 er han i behandling av noe slag? hjemme i 3 år etter å ha møtt veggen er leeeeeenge.... Jeg hadde blitt sprø - skjønner frustrasjonen din. Anonymous poster hash: 5e170...a8a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Ja, det går fremover og han jobber litt. Nå ser horisonten veldig lys ut mht karriere. Men jeg er redd skaden er skjedd Men.. Gode og onde dager.. Jeg føler bare at jeg kan gå på en smell hvis jeg skal fortsette å ha så mye ansvar og null lidenskap.. Jeg trenger å føle blodet bruse, og denne andre mannen gir meg det. Men vi har ikke så mye kontakt, siden begge er i forhold og ikke er av den utro sorten Når vi møtes er det ingen tvil om kjemien, men vi har allerede tatt valg i livet HI Anonymous poster hash: 6f988...16e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå