Gå til innhold

Nugatti

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er denne fasinasjonen for Nugatti her inne? Nugatti-innlegg får jo fler svar enn alle andre innlegg. Skjønner ikke at det går an å diskutere det i det vide og det brede altså :P Sier litt om intelligensen til dere dibbere ;)

Anonymous poster hash: 3cb4e...975

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du starter enda et innlegg om nugatti - i tillegg klager du på andre.

Hva sier det om deg, tro?

Anonymous poster hash: e8b5c...21c

Skrevet

Gi F i opprette enda en tråd om Nugatti. Dere er faen meg syke!

Anonymous poster hash: 2897d...426

Skrevet

Nugatti er jo sundt og godt  :sjokolade:  ;) Men noen foreldre er bare redde for at barna skal bli like feite som seg selv :vekt: .

Nå stikke eg :kosteskaft:

Anonymous poster hash: e6f9a...bc4
Skrevet

Nugatti er jo sundt og godt  :sjokolade:  ;) Men noen foreldre er bare redde for at barna skal bli like feite som seg selv :vekt: . Nå stikke eg :kosteskaft:Anonymous poster hash: e6f9a...bc4

Hahaha, så enig!!!

Anonymous poster hash: 2897d...426

Skrevet

Ikke spør meg, jeg har aldri smakt sukkerklisjet hele mitt liv (ikke fordi jeg er så moralsk overlegen, men fordi jeg ikke tåler melk, så det er mye med melk i jeg aldri har smakt), men for meg ser det mest ut som tørr diaré så blir ikke spesielt frista når andre spiser det :-P

Anonymous poster hash: 6585d...eaa

Skrevet

Jeg gir mine foreldre skylda for min sjokoladeavhengighet 😛 Fått nugatti på brødskiva og sjokolademelk siden jeg var rundt året.

Anonymous poster hash: da731...f6a

Skrevet

Ikke spør meg, jeg har aldri smakt sukkerklisjet hele mitt liv (ikke fordi jeg er så moralsk overlegen, men fordi jeg ikke tåler melk, så det er mye med melk i jeg aldri har smakt), men for meg ser det mest ut som tørr diaré så blir ikke spesielt frista når andre spiser det :-P

Anonymous poster hash: 6585d...eaa

Nå ble jeg fascinert - tørr diaré ?

Anonymous poster hash: 013b5...64a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...