Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Jeg fikk spørsmål i dag av en mann om jeg brukte farga linser, for jeg hadde så knallblå klare øyne. Var det bare et spørsmål eller kan jeg tolke et som et kompliment? Anonymous poster hash: 561eb...71d
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Høres ut som bare et vanlig spørsmål, ikke et kompliment. Anonymous poster hash: 86d9e...b59
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Jeg hadde tatt det som et kompliment. "Klare blå øyne" er alltid regnet som vakkert. Anonymous poster hash: 5c89f...61e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Alt man skal tolke og lure på........ Anonymous poster hash: 9c340...481
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Nå synes jeg du bare gjør deg til. Om du ikke skjønner dette selv er du bare dum. Håper ikke du har spurt noen direkte om det? Folk som gjentar et kompliment og spør HVA mente han, bare for å kunne fortelle det videre blir bare pinlig. Er du stolt av det så er det lov å si "er så glad fikk et kompliment for øynene mine" Slutt å fiske. Anonymous poster hash: 8cdf2...ad5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå