Gå til innhold

Hva gir dere foreldrene deres i julepresanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene mine har alt så har tenkt å bake litt og gi de litt syltetøy som jeg har syltet selv. Samt lage noen såper med barna. Tenkte å kjøpe oss ny seng snart så vi hadde tenkt og være nøkterne med julegaver i år, håper vi ikke blir oppfattet som gjerrige av den grunn.

Anonymous poster hash: baa75...9dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurte på om jeg skulle lage frokostblanding med nøtter og sjokolade. Finne noen fine glasskrukker med lokk å ha den i.

Skrevet

Mamma får gjerne noe kjøkkenting, stadig noe nytt hun ønsker seg der. Ellers så får hun bøker, glad i å lese.

Faren min får nesten alltid tøfler :P Sliter ut et par i året.. Ellers har han fått joggebukse, verktøy, filmer. 

Skrevet

Jeg lurte på om jeg skulle lage frokostblanding med nøtter og sjokolade. Finne noen fine glasskrukker med lokk å ha den i.

Hørtes veldig godt ut!

Har du oppskrift? :)

Anonymous poster hash: 876ec...0f0

Skrevet

Det vet jeg ikke i september

Anonymous poster hash: f53a1...5a4

Skrevet

Min mor er interessert i hobby og strikking, så det blir ofte bøker om det emnet eller utstyr. Min stefar liker 2 verdenskrig, tog og fly, så der blir det ofte bøker. Faren min får ikke noe :)

Skrevet

Det hun ønsker seg. Bøker, filmer, gavekort, kremer, parfyme, smykker. Hun har alltid masse hun ønsker seg så det er enkelt.

Anonymous poster hash: db798...f38
Skrevet

Pappa får klippekort i svømmehallen og mamma får Ihlse Jacobsen støvler.

De stiller opp for oss hele året gjennom og jeg ønsker å vise til jul at det blir satt pris på.

Skrevet

Som regel har mamma fått en liten tur (Kiel cruise, langweekend en eller annen plass).

Skrevet

Eske/kurv fylt opp med masse forskjellig. Alt fra tørrvarer,godteri,vin,såper,div.hygiene/vaskemidler,kluter..tja, bare fantasien som setter grenser egentlig, og prisen da. Kan jo brått bli ganske dyr presang, alt etter hva man putter oppi. Har slått an hvert år vi har gjort sånn. Ikke lett å finne på noe når de egentlig har alt de trenger, så da blir det litt sånn bruksting da:-)

Skrevet

Min far er veldig interessert i 2. verdenskrig, så han får alltid ei bok om det. Slenger og ofte med nokre par med sokkar og, sida det er det einaste han ønsker seg. Slår an kvart år. 

Mamma får som oftast noko interiørting, eventuelt noko kjøkkenredskap. I år skal eg kjøpe ei lita kurv og fylle den med litt koseting, bok, tøflar, sjokolade, ein god kaffe og slike ting. 

Skrevet

I fjor fikk Mamma en klokke og Pappa fikk heiskort til nærmeste skisenter. Han har bursdag like etter Jul og får gjerne en kombinasjonsgave.

I år vet jeg sannelig ikke hva de skal ha...

Anonymous poster hash: 43797...997

Skrevet

Vi gir forskjellige ting. Men hvis jeg hadde fått bakst,syltetøy,müsli og lignende hadde jeg blitt glad😊

Anonymous poster hash: 2645d...5c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...