Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Var på H&M i dag, der kostet en helt plain hvit body i str 62 kr.150,-. Veldig tynn kvalitet. Det må finnes en bedre deal enn det. Hvor kjøper dere ull til baby, og hva koster det? Anonymous poster hash: 18e8a...cbf
stratosku Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 http://www.miinto.no/brands/joha?filter&sort=priceHar kjøpt mye på nett, finner stadig vekk gode tilbud Ser det er en del Joha på salg her, er ikke billig men veldig god kvalitet.
Chl85 Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Prøv janus outlet Der kan du finne noen gode deals og itillegg er det god kvalitet synes jeg da
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Fra datteren min var 1 år, har jeg kjøpt tom og trine på sparkjøp. Veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 81527...32d
rundown Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Lindex er mye bedre enn hm! Kappahl har også. Men det rimeligste finner man rundt på nettkampanjer....
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #6 Skrevet 10. september 2014 Følg med på diverse nettbutikker! Jeg har allerede kjøpt inn masse til vinteren. Alt er kjøpt på salg/ div kampanjer på nett. Ikke nødvendigvis veldig billig, men billigere enn ellers om man ønsker noe med litt kvalitet Jeg elSker forsovit klærne til nøstebarn, men prisene er for stive til at jeg kan kjøpe alt der. Anonymous poster hash: a020b...352
Elskerhøsten2014 Skrevet 10. september 2014 #7 Skrevet 10. september 2014 Kjøpte masse Janus når han var under året,men handlet på tilbud,men en body koster vel ny ca 250. så kjøpte jeg et par ting fra nøstebarn,men de er veldig dyre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå