Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Meg studerer han bare veldig mye. Er dette vanlig? Anonymous poster hash: 75242...08b
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #2 Skrevet 10. september 2014 er det egentlig noe og henge seg oppi? Anonymous poster hash: fa756...f9b
NettoppJa Skrevet 10. september 2014 #3 Skrevet 10. september 2014 Har mannen din mørkt hår og skjegg? Husk at så små ser mest sterke kontrastfarger som hvit, svart og rød. Går seg nok til skal du se...!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Har mannen din mørkt hår og skjegg? Husk at så små ser mest sterke kontrastfarger som hvit, svart og rød. Går seg nok til skal du se...! Og jeg hyyyyylskrek hver bidige gang jeg så min onkel med svart hår da jeg var baby (begge foreldre var mørk brun i håret). Faktisk helt fra de kom hjem fra sykehuset med meg, så min onkel måtte bare holde seg unna meg. Jeg var nok en god menneskekjenner allerede da jeg kom ut av mammas mage, for min onkel er en sleip mann som har gjort mye galt, men alltid fremstiller seg selv som et kristent praktmenneske fri fra synd. HI, hvis du ammer så er jo baby mer vant å se ditt ansikt, så kan jo hende babyen prøver å tolke flere av dine ansiktsuttrykk. Men at med pappa så kommer smilet for å øke tilknytningen. Du og baby har jo allerede tilknytning gjennom amming (hvis du ammer), eller ved at du har matet oftest hvis du har permisjon. Anonymous poster hash: 49eea...010
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå