Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Hvorfor? Anonymous poster hash: 39e32...5bc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Hvorfor vil du vite? Anonymous poster hash: 4f741...647
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Fordi jeg hadde vært alvorlig syk og trengte lenger tid enn det ene året på sykepenger til opptrening og behandling før jeg ble 100% frisk. Da sykepengeperioden var over jobbet jeg 40% og og jobbet meg gradvis opp igjen... Anonymous poster hash: e0469...96e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 Jeg går på aap nå pga potensielt alvorlig sykdom som legene ikke finner ut av. Jeg greier ikke jobbe noe, sliter med fatigue, redusert immunforsvar m.m. Nå er det bestemt at jeg ikke ksal jobbe før de har funnet årsaken slik at jeg kan få behandling. Fikk du ikke aap da du jobbet deg opp igjen? Man må selvfølgelig søke om det selv, men veldig merkelig hvis din lege og nav ikke har snakket med deg om det i så fall. Anonymous poster hash: 4f741...647
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå