Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Snart 10 mnd siden jeg sluttet på pillen, og huden ser fortsatt ikke ut! Kviser i trynet, for ikke å snakke om på ryggen! Dette skjedde også sist jeg sluttet på pillen, men da begynte jeg på an igjen på pillen da kvisene kom. Nå som vi er prøvere så er jo ppiller uaktuelt naturligvis og de fleste piller som skal hjelpe mot kviser kan man ikke bruke når man blir gravid. Noen andre som hadde samme problem da de sluttet på pillen? Og ble huden noen gang bra igjen? Anonymous poster hash: 04190...645
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Isotretinoin hjalp meg.. Men det er uaktuelt når du er prøver og deretter ammer. Anonymous poster hash: c47d5...904
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Tar du tilskudd av sink og B-vitamin? Jeg er 40 år gammel og har fremdeles kviser, hormoner som styrer det så jeg er verst rundt mens, men har kviser hele måneden. Etter at jeg begynte med å ta en tablett med sink hver dag har huden uke for uke blitt merkbart bedre, det er helt sant, og ganske utrolig at jeg først nå skulle finne ut at det faktisk er en helt enkel ting som fungerer.... Anonymous poster hash: 05f13...749
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Hos meg forsvant kvisene etter at jeg begynte med paleo kosthold Anonymous poster hash: 2e2a2...00e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Tar du tilskudd av sink og B-vitamin? Jeg er 40 år gammel og har fremdeles kviser, hormoner som styrer det så jeg er verst rundt mens, men har kviser hele måneden. Etter at jeg begynte med å ta en tablett med sink hver dag har huden uke for uke blitt merkbart bedre, det er helt sant, og ganske utrolig at jeg først nå skulle finne ut at det faktisk er en helt enkel ting som fungerer.... Anonymous poster hash: 05f13...749 nei det gjør jeg ikke! Har hele tiden trodd at det er ppilleslutt som har forårsaket kvisene, men kanskje greit å prøve sink og B vitamin for å se om det kan hjelpe,hmmm! Takk for svar Anonymous poster hash: 04190...645
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Sink fungerte også for meg. Anonymous poster hash: fda0d...42b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 ??!! Sink??! Jeg er også nærmere førti og har hormonelle, store kviser. Er så lei! Skal kjøpe sink i morgen den dag!! TENK on det hadde vært så lett! Har prøvd alt fra piller til laser. Anonymous poster hash: 00418...2ee
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 ??!! Sink??! Jeg er også nærmere førti og har hormonelle, store kviser. Er så lei! Skal kjøpe sink i morgen den dag!! TENK on det hadde vært så lett! Har prøvd alt fra piller til laser. Anonymous poster hash: 00418...2ee Anbefaler også å prøve paleo kosthold. Jeg slet med kviser i 10 år, men da jeg la om til paleo kosthold forsvant de som dugg for sola Anonymous poster hash: 2e2a2...00e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #9 Skrevet 10. september 2014 Hos meg forsvant kvisene etter at jeg begynte med paleo kosthold Anonymous poster hash: 2e2a2...00e Skulle gjerne gjort det, men siden jeg er allergiker så er det få ting i den dietten jeg kan spise. Blir litt kjedelig å bare spise rent kjøtt og fisk uten tilbehør men takk for tips! Hi Anonymous poster hash: 04190...645
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå