Gå til innhold

Holy hell for et putehelvete!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://villapaprika.no/

Jeg blir helt stresset av å se på! Hvor gjør de av dem når det skal sitte mennesker der??

Anonymous poster hash: 3a7bb...78c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kveles av alt rotet hennes.

Anonymous poster hash: 1a84f...e76

Skrevet

Enig... Forstår meg ikke på den stilen der. Overfylt og rotete. Og hva er greia med å puffe ned putene så de tar enda større plass? Nei, hadde jeg komt inn i den stuen der hadde jeg antagelig satt meg på gulvet, for sofaen er jo bare skummel...

Anonymous poster hash: a62ff...293

Skrevet

Men hvorfor den rotetet stilen? Er det det som er in nå? Uoppredd seng og tepper som ligger slengt?

Skrevet

Forferdelig. Jeg hater puter.

Anonymous poster hash: 62146...9c9

Skrevet

Utrolig mange flotte ting, men altfor mange av dem riktignok. Men hennes stil, hennes hjem :)

Skrevet

Å hjelpes... Det ser jo bare rotete ut! Ser ut som ho ikke gidder å rydde opp pledda etter seg også...

I mine øyne er dette ikke pent... Og alle de putene da?

Ho må ha en forferdelig støvtørkejobb med så mye puter,pledd og dilldall...

Skrevet

Mange fine farger da, men blir litt stressa av alle putene ja ;) ;)

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne det kan finnes en eneste plass man kan sitte i det huset! Stoler, sofa, seng. Alt er stappfullt av puter! At det går an!

Anonymous poster hash: bf430...e49

Skrevet

Hehe. Det er helt sykt rotete der. Og alle disse putene er jo et helvete.

Anonymous poster hash: 49319...b49

Skrevet

Og jeg kan ikke skjønne hvorfor andre lar seg stresse av noen andres stil.

Ikke ha det slik selv, da. Problem løst.

P.S. Bloggen hennes er et utstillingsvindu. Hun skal selge tingene hun har tatt bilder av.

Anonymous poster hash: c36a8...bcf

Skrevet

Eneste jeg tenkte var hvor brannfarlig det var med tente lys midt inni alt sammen...

Anonymous poster hash: fb5ba...98f

Skrevet

Og dere tror ikke hun muligens har det annerledes akkurat når hun fotograferer, lizzom? For å vise hva hun selger, sånn som alle kremmere gjør? Dere mener oppriktig at slik ser det ut og ingen får satt seg noen gang? Ojoj.

Anonymous poster hash: bdac4...509
Skrevet

Og dere tror ikke hun muligens har det annerledes akkurat når hun fotograferer, lizzom? For å vise hva hun selger, sånn som alle kremmere gjør? Dere mener oppriktig at slik ser det ut og ingen får satt seg noen gang? Ojoj.

Lizzom?

Gammel du eller?

😂😂😂

Skrevet

Lizzom?

Gammel du eller?

Du har ikke noe begrep om ironi heller? Og prøver likevel å snakke ned til andre? Det blir jo umiddelbart hjelpeløst.

Skrevet

Hun har det sånn ellers også, det ser man godt på andre bilder, også på Instagram. De bare dytter opp putene eller kaster de ned på gulvet.

Anonymous poster hash: 54389...82c

Skrevet

Det er jo reklame! Skjønner dere ikke det?

Anonymous poster hash: 28b0b...2bc

Skrevet

Det er jo reklame! Skjønner dere ikke det? Anonymous poster hash: 28b0b...2bc

Jo, men poenget med reklame er vel at folk skal få lyst til å kjøpe. Jeg blir bare sliten av å se på bildene, jeg får ikke lyst til å kjøpe noe fordi det ser så rotete ut. Dessuten er det så mange ting på hvert bilde at du ikke ser enkeltgjenstandene godt nok. Poenget med reklamen er at folk skal se på huset hennes og tenke "sø koselig, jeg vil ha det akkurat likt", ikke "lurer på om det er mulig å sitte på denne sofaen, det er så mange puter", eller "hva er det døde dyret slengt på godstolen".

Nei, det er i så fall dårlig reklame etter min mening. Men jeg er sikkert for gammel til å forstå det egentlige poenget.

Anonymous poster hash: 9bf18...afa

Skrevet

Det er jo reklame! Skjønner dere ikke det? Anonymous poster hash: 28b0b...2bc

Jo, men poenget med reklame er vel at folk skal få lyst til å kjøpe. Jeg blir bare sliten av å se på bildene, jeg får ikke lyst til å kjøpe noe fordi det ser så rotete ut. Dessuten er det så mange ting på hvert bilde at du ikke ser enkeltgjenstandene godt nok. Poenget med reklamen er at folk skal se på huset hennes og tenke "sø koselig, jeg vil ha det akkurat likt", ikke "lurer på om det er mulig å sitte på denne sofaen, det er så mange puter", eller "hva er det døde dyret slengt på godstolen".

Nei, det er i så fall dårlig reklame etter min mening. Men jeg er sikkert for gammel til å forstå det egentlige poenget.

Anonymous poster hash: 9bf18...afa

Enig! Den senere tiden har bildene blitt mer rotete og ingenting kommer til sin rett.. Sofaen overfylt med alskens puter, bordet overfylt med overdimensjonerte potter, urner og masse lysestaker blir bare rot og ikke til inspirasjon for min del, dessverre. Skal man selge må det være fokus på hver enkelt ting, og ikke et kaos av alt på en gang. Synd, for jeg likte bloggen før, men syns den har tapt seg pga at hun overfyller alle flater.. Rotete 😱

Anonymous poster hash: d27a4...526

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...